Gå til innhold

Plutselig var alt over?!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frustrert_*
Skrevet

Hei

Jeg sitter igjen som et spørsmålstegn her.. Møtte en gutt for ca 6 uker siden på en fest. Jeg er 26 og han er 31 år.

Vi fant tonen på slutten av kvelden, følte det var en fin tone og god kjemi. Han inviterte meg med på middag uken etter. Vi var ute og spiste, hadde det kjempe koselig.. Jeg fikk en god følelse og måtte smile når jeg tenkte på han.

Tiden etter var vi sammen ca tre ganger i uka, var på kino, ute og spiste, badet sammen, grilla osv. Han har tatt det meste av initiativet og spandert middager og andre ting.. (dette var noe han insisterte på å gjøre,jeg sa selv at jeg også ville spandere på han.. men det var ikke aktuelt).

Jeg ble mer og mer betatt av han, vi hadde en åpen tone oss i mellom, var trygg på han.. vi kunne snakket om alt- fra sex til hverdagsligeting.

Han viste på mange måter at mine følelser var gjensidigi måten han var mot meg på. Han koste på meg hele tiden, gjorde de små riktige tingene osv.. En dag han hadde foreslått å finne på noe sammen, kom han hjem til meg.. vi satt og små pratet.. så sier han at han har tenkt litt og sier han ikke har den riktige følelsen og vil avslutte det hele. Han hadde ingen grunn, bare at han ikke hadde den riktige følelsen.. at jeg ikke kunne gjort noe annerledes, at jeg er en fin jente på alle måter.

Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å "spille" så bra, at han viste dagen før at alt liksom var så bra.. var god mot meg og jeg hadde følelsen at mine følelser var gjensidige.. så kommer han dagen etter og gjør det "slutt".. Så nå sitter jeg her da, alt er over..

Jeg har hele tiden vært bevisst på ikke å være masete, latt det meste vært opp til han..Trodde vi hadde noe fint på gang.. :forvirra:

Forresten så jobber vi sammen..

Har noen opplevd noe liknende? skjønner ingen ting jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, det har jeg opplevd! Nøyaktig samme greia, det varte i 2-3 mnd, han virket kjempeinteressert, tok kontakt her dag, flere ganger om dagen, møttes 6 dager i uka, snakket om alt, betrodde seg til meg osv osv.. Plutselig fikk han det for seg at han ikke hadde de riktige følelsene for meg. Det er rett og slett jævlig kjipt. Jeg tror ikke på ham, men hva skal mang gjøre. Mange mener kanskje at 6 uker bare er et blaff i livets løp, og det er det jo forsovet, men det er utrolig hvor skuffet, såret og lei seg det er mulig å bli på så kort tid. Føler med deg!

Gjest StockDama
Skrevet

Kanskje har prøvde en stund for å se om det ble noen følelser utover det han hadde, men det skjedde aldri, så han valgte å avslutte?

kjipt, men det skjer.

Gjest Gjest_Miriam_*
Skrevet

Har opplevd det samme som deg, forskjellen var bare at det 3 år med samboerskap først...siste mpneden før han gjorde det slutt - hver dag-oppførte han seg som om alt var normalt og som før! Plutselig kom bomben fra intet.

Jeg vet ikke hva det er med slike menn. Kanskje de har problemer med å hevde seg eller at de er konfliktvegrere som er redde for reaksjoner, diskusjoner og eventuelle reaksjoner/krangler?

De er nok redd for litt temperament og unngår konflikter for alt i verden - derfor gjør de det på denne måten?

Kjipt med slike.

Gjest Gjest
Skrevet
Har opplevd det samme som deg, forskjellen var bare at det 3 år med samboerskap først...siste mpneden før han gjorde det slutt - hver dag-oppførte han seg som om alt var normalt og som før! Plutselig kom bomben fra intet.

Jeg vet ikke hva det er med slike menn. Kanskje de har problemer med å hevde seg eller at de er konfliktvegrere som er redde for reaksjoner, diskusjoner og eventuelle reaksjoner/krangler?

De er nok redd for litt temperament og unngår konflikter for alt i verden - derfor gjør de det på denne måten?

Kjipt med slike.

helt enig! i tillegg frykt for forpliktelser og det som følger av det.. kan virke skremmende for de! wææææææ!! skummelt! gratulerer da vett! :klappe:

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp, det har jeg opplevd! Nøyaktig samme greia, det varte i 2-3 mnd, han virket kjempeinteressert, tok kontakt her dag, flere ganger om dagen, møttes 6 dager i uka, snakket om alt, betrodde seg til meg osv osv.. Plutselig fikk han det for seg at han ikke hadde de riktige følelsene for meg. Det er rett og slett jævlig kjipt. Jeg tror ikke på ham, men hva skal mang gjøre. Mange mener kanskje at 6 uker bare er et blaff i livets løp, og det er det jo forsovet, men det er utrolig hvor skuffet, såret og lei seg det er mulig å bli på så kort tid. Føler med deg!

Takk for svar og forståelse. :)

Skjønner ikke at det går ann å"spille" så bra, jeg hadde aldri klart å vært så nær en person,uten at det var følelser der..

Er vel erfaringer man må igjennom i løpet av livet, skjønner ikke helt hva man skal lære av dette.. ?! blir jo bare mer skeptisk til å gå inn i noe og gi av seg selv..

Gjest Gjest
Skrevet

Kjipt med slike.

Hei

Takk for svar..

etter 3 år???!! Skjønner ingen ting jeg.. merkelig at det går ann å kunne klare å skru følelsene av og på, på den måten.

Føler med deg, det kan ikke ha vært enkelt.

Har du møtt en ny en da? Er du ikke redd og skeptisk for at det skjer igjen.. merker nå at jeg selv er redd for å slippe følelsene løs etter bare 6 uker med han jeg datet.. kommer nok til å holde enda mer igjen.. bare redd man blir en kald fisk.. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Takk for svar..

etter 3 år???!! Skjønner ingen ting jeg.. merkelig at det går ann å kunne klare å skru følelsene av og på, på den måten.

Har du møtt en ny en da? Er du ikke redd og skeptisk for at det skjer igjen.. merker nå at jeg selv er redd for å slippe følelsene løs etter bare 6 uker med han jeg datet.. kommer nok til å holde enda mer igjen.. bare redd man blir en kald fisk.. :forvirret:

opplevd akkuratt det samme selv. alt skjedde så brått! han hadde aldri hatt så sterke følelser for noen før og påstod han elsket meg og ditten og datten.. blablabla sier jeg nå..

jeg har aldri blitt så såret og ødelagt før som da han gjorde det slutt.. første gang jeg følte at han var den rette.. og jeg har hatt mange forhold..

nå vil jeg ta hevn.. vet d er feil! absolutt! ( ligger ikke med noen, men flørter og roter litt)men føler at nå er d jeg som vil ha overtaket! nekter å la meg stole på en mann igjen.. ærlige hensikter? pøh! stoler ikke på dem ass..

nå holder jeg på med flere, og ikke faen om de skal komme under huden min igjen.. nekter!

nå skal jeg ihvertfall være singel i en evighet.. nekter å la meg rive med igjen! har alltid hoppe litt for fort inn i nye forhold, og jeg elsker fortsatt eksen min.. han har satt så dype og vonde spor..

jeg er et uuuutroooolig følelsesmenneske, som gråter og har humørsvingninger lik grisen.. men nå skal jeg også være en kald fisk! men vet at dette r foreløpig.. inntil jeg har sett at andre er til å stole på igjen.. ta tiden til hjelp! finns mange gode menn der ute, men de er ikke alltid like lett å finne :)

skal liksom mye til for å finne en man matcher og finner kjemien med liksom.. er så mye som spiller inn..

Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Takk for svar..

Jo, har vært singel en stund etter det skjedde men er absolutt mye mer på vakt nå enn jeg noensinne har vært overfor slike menn, ja. Med nestemann må jeg nesten tidlig i fasen få testet ut om han er i stand til å si det han faktisk mener og at han ikke er konfliktvegrer.

Er på vei med en fyr nå, får se om det blir noe mer. Men da må slikt sjekkes ut, ja.

Jeg tror verken du eller jeg blir kalde fisk av slike erfaringer. Men vi bør bli flinkere til å se an mannen vi blir kjent med. Poenget må være å gjøre det bedre neste gang!

Lykke til selv, en får satse på at du er mer heldig neste gang. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jo, har vært singel en stund etter det skjedde men er absolutt mye mer på vakt nå enn jeg noensinne har vært overfor slike menn, ja. Med nestemann må jeg nesten tidlig i fasen få testet ut om han er i stand til å si det han faktisk mener og at han ikke er konfliktvegrer.

Er på vei med en fyr nå, får se om det blir noe mer. Men da må slikt sjekkes ut, ja.

Jeg tror verken du eller jeg blir kalde fisk av slike erfaringer. Men vi bør bli flinkere til å se an mannen vi blir kjent med. Poenget må være å gjøre det bedre neste gang!

Lykke til selv, en får satse på at du er mer heldig neste gang. :)

Hvordan tester man ut om en mann er sånn? han her, var jo så god og snill.. trodde aldri han pluselig ville trekke seg på denne måten..

??

Håper jeg er mer heldig neste gang ja :) Lykke til selv :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan tester man ut om en mann er sånn? han her, var jo så god og snill.. trodde aldri han pluselig ville trekke seg på denne måten..

??

Håper jeg er mer heldig neste gang ja :) Lykke til selv :)

Det er ikke lett å teste ut akkurat. Men man kan prøve å se an personlighetstypen og se hvordan han reagerer når dere snakker sammen og dere berører tema som dere er uenige om? Ikke vet jeg...det er vanskelig å spore.

Hvis mannen viser seg å være klar å følge på de fleste områder, men så plutselig overrasker han med noe slikt :forvirret: , da er han ikke lett å forstå.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Synes faktisk det var bra gjort at han tok konsekvensen av at følelsene ikke vokste, og avsluttet det. 6 uker er ikke en evighet, 3 år som samboere viser hvordan det kunne gått i stedet.

Gjest Gjest
Skrevet
Synes faktisk det var bra gjort at han tok konsekvensen av at følelsene ikke vokste, og avsluttet det. 6 uker er ikke en evighet, 3 år som samboere viser hvordan det kunne gått i stedet.

Det er sant, jeg sa det til han at det er en ærlig sak det med følelsene.. er jo ikke noe man kan styre. Men, er vondt og syns det er rart at man klarer å være nær et annet menneske på den måten uten at det er noe mer.. Jeg hadde ikke klart det hvis det ikke var følelser der. Glad det skjedde såpass tidlig ja, og ikke etter 3 år.. det er jo alt for lenge..

Gjest =tentacle=
Skrevet
Det er sant, jeg sa det til han at det er en ærlig sak det med følelsene.. er jo ikke noe man kan styre. Men, er vondt og syns det er rart at man klarer å være nær et annet menneske på den måten uten at det er noe mer.. Jeg hadde ikke klart det hvis det ikke var følelser der. Glad det skjedde såpass tidlig ja, og ikke etter 3 år.. det er jo alt for lenge..

Han har jo helt sikkert likt deg kjempegodt, men så har han trodd at han skulle utvikle mer følelser for deg etterhvert enn han har gjort. Det betyr trolig at dere ble sammen litt tidlig.

Gjest Gjest
Skrevet
Han har jo helt sikkert likt deg kjempegodt, men så har han trodd at han skulle utvikle mer følelser for deg etterhvert enn han har gjort. Det betyr trolig at dere ble sammen litt tidlig.

Ja, men vi ble aldri "sammen". Bare på date stadiet. Respekterer han så klart.. som sakt så er ikke følelsene noe man kan styre. Bare så vondt å sitte igjen. Så rart han den ene dagen kommer med forslag om kino og gå ut å spise, og når dagen kommer så trekker han seg.. Bare litt merkelig :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...