Gå til innhold

Tid for frieri?


Lambda

Anbefalte innlegg

Vel, jeg og Bananmannen har like forlovelsesringer i gult gull - uten noen stein i...

Dersm det er bare hun som skal ha ring, så ville jeg ha kjøpt en enkel en med en liten stein i... (fremdeles gult gull, fordi jeg liker det best)

Men egentlig så liker jeg best at begge går med like ringer, og ikke bare jenten (ring = forlovet i mine øyne, og det er vel ikke bare jenta som er det??)

Vel, dette ble litt mer min mening, og kanskje ikke så mye "god hjelp", men.. :wink:

*lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er enig i at jeg også skal ha ring. Vil jo vise alle at jeg er det!!!

Men det kan vel fortsatt være en liten stein i ringen til min kjære?? Litt ekstra stas på henne liksom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo vise alle at jeg er forlovet, mener jeg jo selvfølgelig. Kom litt uheldig ut i forrige innlegg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler:

Jo, jo - selvfølgelig kan du jo ha en sten i hennes ring da, men min personlige mening er at de skal være HELT like (bortsett fra størrelsen da :hoho: )

Er det sånn å forstå at det er du som skal kjøpe ringene FØR frieriet, eller????

Hvorfor ikke fri med et "bilde" av forlovelsesringer, "gavekort" på forlovelsesringer, eller noe sånnt - så får hun også være med på å bestemme hvordan ringen ser ut....

Det er jo også mange som også bruker forlovelsesringen til giftering, og dersom dere skal det, så skal hun jo gå med ringen lenge, og da synes jeg det er viktig at hun er "fornøyd" med den,m og synes den er fin.

Vel, dette er fremdeles bare tanker fra meg - du kjenner henne bedre (forhåpentligvis :hoho: ), og har vel kanskje også en viss peiling på hva hun liker, og ikke liker....

*fremdeles lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Jeg synes at et viktig poeng med forlovelsesringer er at man ser at de er nettopp forlovelsesringer. Derfor ville jeg hatt like, enkle ringer i gult gull.

Og jeg ville ikke like at noen andre skulle velge ut en ring jeg skulle gå med resten av min tid her på jorden - såpass sær er jeg. Jeg stemmer med Chiquita: Vent med ringene til etter frieriet - med mindre du er veldig sikker på hva slags ring hun kan tenke seg. Det er mye mer romantisk å ta ut ringene sammen enn å bytte en som man har fått fordi man ikke liker den! :ler:

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo liksom litt oki å ha ring når man frir da. Hva med å deponere på en, for så å gå til gullsmeden og finne en sammen etterpå, som begge to liker?

tror jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helenius

Høres i alle fall ut som en mye bedre ide spør du meg. Men altså, det er ikke noe must å ha ring når man frir! Men det er du som kjenner henne og som vet hva dere liker, så om du vet at ring er riktig, så er det det! Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fridde selv, og da fikk jeg bare med meg en ring som jeg syntes var fin fra gullsmeden uten å måle størrelser og sånt. Så gikk vi bare til gullsmeden sammen noen dager etter og fikk målt riktige størrelser og bestilt ringer med inngravering. Heldigvis likte han ringen jeg hadde valgt ut best han og, men ellers hadde vi bare kunnet bytte type ring også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...