Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg akter ikke å bruke så mye penger på bordpynt, vil heller finne noe i naturen, og event. lys, slik at det ikke blir så dyrt.

Har tenkt på å finne fine rullestein og kvister i fjæra, vi skal nemlig ha festen ved sjøen. Kanskje lage telys-lykter av kalkerpapir med det samme motivet jeg har brukt på innbydelser, (og sanghefter og takkekort). Med hjerter jeg har "flettet/sydd" av kobbertråd litt her og der.

Noen som har andre billige ideer? Det bør være elegant og ikke for fargesprakende og ruvende.

Duker og servietter kommer til å gå i lyse farger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal pynte med bomsterblader og telykter i ulike rød/lilla farger. Tror det blir fint på hvite duker, og så er det billigere enn å ha store blomsteroppsatser. Deres pynt høres også fin ut!

Andre forslag:

- Legg silkebånd over duken, på tvers eller langs.

- Ha bare noen store gamle kandelabre med lys. Kan kanskje skaffes hos slekninger eller kjøpes billig på loppis?

- Ulike (eller like) rammer med bilder av brudeparet fra forskjellige faser av livet. Kan jo være med på å dra igang en samtale.

- Fyll boller med vann, legg blomster eller annet pynt som passer for deres bryllup i vannet. Sett det til frysing. Når det er frossent, sett det fram i samme bolle eller i andre boller/store glass på stett. Dette kan vel ta litt tid, jeg har ikke prøvd det selv, men det ser veldig flott ut på bilder. Og det kan jo gjøres i alle størrelser

Loolaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...