Billa Skrevet 1. april 2002 #1 Del Skrevet 1. april 2002 Vi skal ha et veldig enkelt bryllup, med vielse ute i det fri, etterfulgt av hagefest med partytelt. Jeg skal ikke ha hvit brudekjole og samboeren skal ha " vanlig" svart dress med skjorte og slips. Vi har heller ikke annet krav til gjestene enn pent antrekk. Men er det fortsatt vi som skal dekke utgifter til forloverne selv om vi ikke har noe spesiellt antrekk? Min forlover er gravid, så hun må nok kjøpe seg noe uannsett kleskode eller ikke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #2 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg har aldri hørt om at brudeparet må betale for forlovernes klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 1. april 2002 #3 Del Skrevet 1. april 2002 Vi betaler ikke forlovernes klær, tror ikke det er vanlig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #4 Del Skrevet 1. april 2002 I flere andre land er det vanlig at bruden betaler for sine forlovere eller maids of honour. Men her i Norge er det heldigvis ikke en stor tradisjon. Jeg skal ikke betale for min forlover - hun skal forøvrig ha bundad på seg i bryllupet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billa Skrevet 1. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 1. april 2002 Tusen takk for svar! Det var godt å høre at vi slipper det, er liksom ikke helt med i budsjettet Derfor jeg lurte var for min samboer var forlover her for et år tid siden. De hadde som krav at brudgommen og forloveren skulle ha sjaklett ( er det slik det skrives...?), og de dekket da leie av dette. Så for ikke å gjøre noe "feil" var det greit å sjekke dette med dere andre her inne Deilig og slippe enda en utgift 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå