Gå til innhold

Er det vi som skal betale for forlovernes klær?

Billa

Anbefalte innlegg

Vi skal ha et veldig enkelt bryllup, med vielse ute i det fri, etterfulgt av hagefest med partytelt.

Jeg skal ikke ha hvit brudekjole og samboeren skal ha " vanlig" svart dress med skjorte og slips.

Vi har heller ikke annet krav til gjestene enn pent antrekk.

Men er det fortsatt vi som skal dekke utgifter til forloverne selv om vi ikke har noe spesiellt antrekk?

Min forlover er gravid, så hun må nok kjøpe seg noe uannsett kleskode eller ikke.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

I flere andre land er det vanlig at bruden betaler for sine forlovere eller maids of honour. Men her i Norge er det heldigvis ikke en stor tradisjon. Jeg skal ikke betale for min forlover - hun skal forøvrig ha bundad på seg i bryllupet icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Det var godt å høre at vi slipper det, er liksom ikke helt med i budsjettet icon_smile.gif

Derfor jeg lurte var for min samboer var forlover her for et år tid siden. De hadde som krav at brudgommen og forloveren skulle ha sjaklett ( er det slik det skrives...?), og de dekket da leie av dette.

Så for ikke å gjøre noe "feil" var det greit å sjekke dette med dere andre her inne icon_lol.gif

Deilig og slippe enda en utgift icon_rolleyes.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...