Lorelai80 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Spiller det fryktelig stor rolle om en leilighet er møblert når det er visning?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Ja. Det er mye vanskeligere å få inntrykk av hvor stor plassen egentlig er, hva det er plass til, funksjoner etc når det er umøblert.
Gjest lillebøll Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Meglere anbefaler møblert. Når jeg kjøper foretrekker jeg umøblert. For da ser jeg alle skavanker og feil der møbler vanligvis står. Så nå jeg selger tenker jeg at de som er innom skal få best mulig inntrykk, og da beholder jeg møblene.
lulle Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Fordeler med møblert, er at kjøper får inntrykk av hva det er plass til i leiligehen og hvordan den kan møbleres. Mange har kjøpt leilighet på "good feels" fordi leiligheten ga et innbydende inntrykk. Fordeler med umøblert er først og fremst om det er en leilighet med liten/ingenf feil, at det tydlig vises at det ikke er hull i vegger, lite slitasje osv.
minienthe Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 som kjøper ville jeg absolut foretrukket umøblert.... synes det er vanskelig å forestile meg stedet med mine møbler og min stil hvis det står fremmede møbler i en annen stil der. og som andre nevner, umøblert gir et "ærligere" inntrykk.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Vi kjøpte umøblert (altså umøblert på visning), og fikk dermed sett alle skavanker, og presset prisen ned. Nå har vi pusset opp alt fra golv til tak, og kommer til å selge møblert om noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå