Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Leste en undersøkelse nettopp sem hevdet at kvinners orgasmefrekvens ikke hadde noe med hvor erfarer hverken hun eller partnreren var eller hvorvidt hun var forelsket eller ikke. Jeg synes det virker tvilsomt. Hva tror dere
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hvorfor i all verden skulle ikke det stemme? Synes det høres helt logisk ut jeg. Orgasmen har ingenting med erfaring eller forelskelse å gjøre, den er et fysiologisk fenomen.
Gjest Pax Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Spørs hva som menes med erfaren. I den sammenhengen regner jeg med kunnskap om sin egen kropp, og en uerfaren kvinne som har utforsket sin egen kropp lite, vil også synes det er vanskligere å få orgasme enn en kvinne som kjenner kroppen sin godt. Antar jeg.
DaYdReAm Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 hmm...orgasmen er et biologisk fenomen ja. men jeg synes orgasme og sex er best med en partner. onani og dildo orgasmer blir lissom så kun fysiske...det skjer av nødvendighet... gi meg ein god blandingscocktail av mann, forelskelse og het sexx
Gjest puff Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har hatt lettere for å få orgasme nå enn da jeg var yngre og ikke like kjent med kroppen min. Har også blitt bedre av at partneren min vet hva jeg liker og leser signalene mine godt
Jalp Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Leste en undersøkelse nettopp sem hevdet at kvinners orgasmefrekvens ikke hadde noe med hvor erfarer hverken hun eller partnreren var eller hvorvidt hun var forelsket eller ikke. Jeg synes det virker tvilsomt. Hva tror dere Det kan jo stemme. Jeg mener likevel at relasjonen til partneren er viktig. For en god relasjon vil kunne medføre at hun slapper av og tør å gi seg hen. I en utrytgg/ uavklart relasjon, blir det ofte til at hun ikke klarer å slappe av å være seg selv såpass at tør å vise sine "hemningsløse" sider som orgasmer kan være. Endret 18. juni 2007 av Jalp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå