smiley87 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Er det noen av dere som har vært der? Vurdert det? Eller kjenner noen som har vært der? Åssen har det vært? Legen min har søkt meg inn dit på overvektsbehandling. Fikk svar om ventetid på 1-2mnd... Synes dette er skummelt... Endret 18. juni 2007 av smiley87
smiley87 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 :grine: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Gjest NancyPants Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Drit i ham. Jeg har aldri hørt om Mandalsklinikken, men stå på!
Gjest Webmaster Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Er det noen av dere som har vært der? Vurdert det? Eller kjenner noen som har vært der? Åssen har det vært? Legen min har søkt meg inn dit på overvektsbehandling. Fikk svar om ventetid på 1-2mnd... Synes dette er skummelt... Hei, Mandalsklinikken drives av folk som jobbet på Mandal Sykehus. Sjekk ut mandalsklinikken.no Mvh. Webmaster
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Er det noen av dere som har vært der? Vurdert det? Eller kjenner noen som har vært der? Åssen har det vært? Legen min har søkt meg inn dit på overvektsbehandling. Fikk svar om ventetid på 1-2mnd... Synes dette er skummelt... Må da være mer effektivt å ligge med Fedon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå