AlmaCity Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hei! Jeg lurer å om det er noe mat eller drikke som kan hjelpe på min elendige forbrenning? Jeg går masse hver dag, men har ikke lyst på noe mat nesten. Vil ha opp forbrenninga, og lurer på om det rett og slett kan kickstartes av noe?
Quirky Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hei! Jeg lurer å om det er noe mat eller drikke som kan hjelpe på min elendige forbrenning? Jeg går masse hver dag, men har ikke lyst på noe mat nesten. Vil ha opp forbrenninga, og lurer på om det rett og slett kan kickstartes av noe? Hvis du ikke har lyst på noe særlig mat, betyr det at du ikke spiser noe særlig? For det gir iallefall ingen god innvirkning på forbrenningen. Chilli og sånne sterke krydder skal virke økene på forbrenningen, men her snakker vi om minimal effekt. Å øke inntaket av proteiner og minske inntak av karbohydrater og fett er mye mer effektivt. Uansett, vil du ha god forbrenning må du spise nok, de rette tingene, og ikke for mye.
Gjest SuperMoo Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Spis ofte og lite. Jeg har høy forbrenning og jeg spiser 5-7 ganger om dagen. Men du må jo spise sunt da.
Quirky Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Det det med at å spise ofte og lite øker forbrenningen er omdiskutert. Nye studier viser visst at det ikke har noen effekt. Ble diskutert i detalj en en annen tråd her.
marmelade Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Hei! Jeg lurer å om det er noe mat eller drikke som kan hjelpe på min elendige forbrenning? Jeg går masse hver dag, men har ikke lyst på noe mat nesten. Vil ha opp forbrenninga, og lurer på om det rett og slett kan kickstartes av noe? Grønn te + aprikos(tørket eller fersk) Pære + masse grovt knekkebrød eller brød. disse øker forbrenningen min hvertfall
øyenstikker Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Hvordan vet dere at forbrenningen deres øker? Kjenner dere det på noen spesielle ting? bare lurer....jeg får ikke til å kjenne om det skjer...enda jeg prøver med mange små måltider osv osv..
Gjest Deception Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Jeg lurer på om det egentlig menes forbrenning, eller om det heller er snakk om fordøyelse her i denne tråden?
MadamMim Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Chilli og kanel skal få fart på forbrenningen, samt grønn te!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå