Amanlis Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg fikk Snømannen av Jo Nesbø i posten i går, så det blir nok noen timer på stranda med den boka. Jeg har lagt den bort så jeg ikke leser den ut før ferien.
Tabris Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har masse planer, men tror ikke jeg får oppfylt halvparten av dem. Jeg vil lese ferdig Sofies verden, deretter vil jeg lese to bøker av Nick Hornby. Jeg skal definitivt lese den siste Harry Potter-boka når den kommer. Og så fort jeg får pensum så skal jeg begynne på det.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 (endret) ukjj Endret 16. juni 2007 av Eugene Onegin
Elanor Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har lagt sommerferien til utgivelsen av den siste Harry Potter-boka. Gleder meg vilt! Nå varmer jeg opp med å lese HP#6 igjen. Og så skal jeg vurdere å tjuvstarte på pensum på etterutdanninga jeg antakelig skal ta rett over nyttår.
Tabris Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jeg har lagt sommerferien til utgivelsen av den siste Harry Potter-boka. Gleder meg vilt! Nå varmer jeg opp med å lese HP#6 igjen. Og så skal jeg vurdere å tjuvstarte på pensum på etterutdanninga jeg antakelig skal ta rett over nyttår. Høres ut som meg. Endret 16. juni 2007 av Tabris
pusla Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har også masse planer, men som regel rekker jeg ikke lese halvparten engang. Vurderer å starte på Jo Nesbø-bøkene om Harry Hole, da det er så mye snakk om dem, så jeg vil finne ut om jeg liker dem jeg også. Har også et par Åsne Seierstad-bøker liggende som jeg har planlagt å lese lenge.
Gjest Jytte Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har blitt så utrolig sløv når det gjelder å lese bøker. Så i ferien tenker jeg det blir kun lesing av magasiner og aviser .. Skal på ferie bare med mannen for første gang på 20 år - og dagene skal brukes til annet enn lesing
jolie Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Harry Potter! Og mens jeg venter; Stieg Larsson.
Betsy Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Jeg fikk Snømannen av Jo Nesbø i posten i går, så det blir nok noen timer på stranda med den boka. Jeg har lagt den bort så jeg ikke leser den ut før ferien. Planen min var også å spare den til ferien, men den planen gikk visst ikke så bra. Boken var kjempebra, du kan glede deg! I sommer skal jeg lese Stieg Larssons "Menn som hater kvinner", et par P.D. James-bøker jeg har liggende og pensumlitteratur da jeg mildt sagt ligger litt etter i studiene...
Amanlis Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. juni 2007 Planen min var også å spare den til ferien, men den planen gikk visst ikke så bra. Boken var kjempebra, du kan glede deg! Så bra, håper den svarer til mine forventninger også
Gjest Emera Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Jeg skal lese en fagbok i psykologi... Men det er fordi jeg vil, altså.
Anglofil Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Teacher Man av Frank McCourt Bleak House av Charles Dickens (har lest den før altså) Den afrikanske farm av Karen Blixen Siderhusreglene av John Irving Hellig blod, hellig gral av Michael Baigent, Richard Leigh og Henry Lincoln (har begynt på den før, men glemt den, så på tide å lese den ferdig) Da Vinci-koden av Dan Brown Engler og demoner av Dan Brown Madonna-gåten av Knut Nærum Mvh Yvonne
Saeria Skrevet 17. juni 2007 #15 Skrevet 17. juni 2007 Har planer om å lese Allas sorte enker av Julia Jusik.
Gjest prestekrage Skrevet 17. juni 2007 #16 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Skal bruke de førstkommende 14 dagene på å lese med ferdig med "Tusen strålende soler" av Khaled Hosseini og ikke minst "veien til førerekortet". Har nedlagt forbud mot andre bøker frem til teorien er bestått. Etter det står disse for tur: Sølvpilene- Nils Gullak Horvei Hudløs- Stuart MacBride Drageløperen- Khaled Hosseini samt evt andre bøker som detter inn på kontoret mitt i løpet av sommeren! Endret 17. juni 2007 av prestekrage
Gjest _Leela_ Skrevet 17. juni 2007 #17 Skrevet 17. juni 2007 Jeg fikk Snømannen av Jo Nesbø i posten i går, så det blir nok noen timer på stranda med den boka. Jeg har lagt den bort så jeg ikke leser den ut før ferien. Imponert over at du klarer å legge den bort når du har fått den. Står på venteliste til Jo Nesbø på biblioteket, så den blir nok "slukt" når jeg får fingrene fatt i den. Ellers er ferien lagt til da Harry Potter boka kommer ut, regner med å få kjøpt den selv om jeg er utenlands og håper ikke kjæresten blir for oppgitt over at jeg blir oppslukt av den.
Gjest Skya Skrevet 17. juni 2007 #18 Skrevet 17. juni 2007 Når jeg er ferdig med Tom Kristensen så står Mitch Albom - Tirsdager med Morrie og Paulo Coelho - Alkymisten for tur.
MsRP Skrevet 18. juni 2007 #19 Skrevet 18. juni 2007 Alt jeg rekker å få med meg av Marian Keyes, min nye yndling...
Hobgoblin Skrevet 19. juni 2007 #20 Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal naturligvis lese Harry Potter. Men jeg har også tenkt å lese Nick Hornby, som jeg aldri har lest noe av før. Og forhåpentligvis finner jeg en ok fantasyserie som jeg kan more meg med i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå