Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skrev akkurat et innlegg i en annen tråd om at jeg faktisk fikser det med å svare på damers spørsmål om de ser bra ut i den og den kjolen og om de ser jævlige ut på håret osv veldig bra. Da tenkte jeg litt rundt det at jeg har utviklet meg veldig de siste årene på en del av de områdene hvor damer ofte klager på menn. Før sto det ikke så veldig bra til med meg på disse områdene tror jeg. Men, etter å ha skjønt visse ting, snakket mye med venniner og sakte men sikkert øvd meg, så har jeg blitt skikkelig flink på en del ting.

Jeg fikser som nevnt ser jeg bra ut i denne... spørsmålene. Jeg får masse ros for at jeg gir masse fantastiske og spesifikke komplimenter. Jenter sier også at de føler seg "sett" av meg, både på grunn av komplimentene, men også fordi jeg er flink til å forstå og håndtere jenteting. Jeg liker dessuten å snakke om mye av det jenter liker å snakke om. Jeg har jo veldig mange venniner. Jeg får også ros for at jeg er blitt en veldig flink gentlemann. Jeg åpner dører og er som regel veldig opmerksom. Jeg er spandabel. Jeg er flink til å lytte. Jeg er ikke bare løsningsfokusert, men gir folk forståelse før jeg eventuelt kommer med råd. Fordi jeg selv har hatt en del vasnker, har jeg gått fra å være helt fjern fra følelsene mine til å like å snakke om dem. Jeg forteller folk at jeg er glad i dem ofte.

Når det kommer til andre områder av liver er jeg ikke like flink akkurat. Jeg kan være vaskelig, sær og udugelig til visse ting, men jeg er ganske stolt over å ha fått til disse tingene og jeg høster store frukter av det, så det kan annbefales å jobbe med slike ting.

Mens jeg har blitt flink til disse tingene har jeg datet en del og hatt noen korte, mellomlange og begynnende forhold som det av andre grunner ikke har blitt noe mer av. Det jeg synes det virker som er at forbedringene mine gjør at damer vil ha sex med meg mye oftere enn tidligere og de gir meg mere av det jeg vil ha. De svelger og har analsex mye tidligere enn de ville ellers og er med på mine fantasier. Derimot så opplever jeg ikke i særlig grad at de blir mere tent enn de gjorde før. En del mere, men ikke mye. Den store forskjellen går på frekvens og ønsket om å "belønne" meg og at de oftere tar initiativ til sexen. De blir ofte tent fordi de er fornøyde. Selv når forholdene ikke har gått noen vei eller tatt slutt på grunn av andre ting har det vært mye sterkere ønske om sex enn ellers og mere godhet og respekt i ettertid. Jeg har også merket at flere jenter jeg tror ellers ville ønsket å ha meg som elsker, blir forelsket

Ut i fra dette har jeg laget en grov teori. Det er egenskaper som selvtillitt, sjarm, intelligens, utseende, ambisjoner, det å være dyktig til ting osv, altså klassiske maskuline dyder som skaper tenning. Følsømhet, feedback, evnen til å forstå og omgås en kvinne, lytteegenskaper, gentlemannfakter osv, skaper tilfredshet. Tilfredshet gir mye sex, men ikke nødvendigvis såå veldig mye bedre. Ikke misforstå meg, jeg opplever at damer blir mere tent på grunn av disse tingene, men at det først og fremst slår ut på hva hun vil gi, mer enn hvor tent hun blir.

Dette passer gasnke bra med ting jeg har lest om evolusjon og kvinner. Maskuline egenskaper gjør henne tent fordi slike menn har egenskaper som gir barna hennes best mulighet til å komme seg frem i livet og formere seg. Gode partnerkvaliteter gjør henne oftere tent og mere villig til å gjøre det mannen ønsker seksuelt og på annet hvis fordi det er nyttig å holde på en god partner. Dette er selvfølgelig ikke bevisst, men mønstre fra evolusjonen. Det er heller ikke slik at det altid er slik, men det er et klart mønster.

Jeg synes også at jeg har merket at jo mere det blir av de gode partneregenskapene, jo mere må man passe på å markere seg ovenfor kvinner i diskusjoner om forholdet og ting i dagliglivet. Hvis du gir mye på mange felter blir du lett oppfattet som svak heller enn god hvi du samtdig ikke også passer veldig på å ikke la henne få bestemme for mye på andre felter og fremstår som en sterk personlighet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ok, kanskje du er inne på noe.

Men hva med å prøve å se på kvinner som personer, mennesker? Akkurat som deg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...