Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med tørr og av og til kløende hodebunn. Har begynt å behandle så godt jeg kan fra innsiden (er hårbunnen tørr er jo ofte huden det også) med omega 3 osv.

Synes Head and Shoulders ser så Domus-blåserien ut. Men kanskje tar jeg feil.

Noen som har noen gode tips??

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

head and shoulders sensitiv, lys lilla farga på "bilde" foran er absolutt den beste, ingen frisør shampoer eller annen shampo slår denne for min hodebunn.....å håret blir aldri lei av den heller.....enkelt og greit kjempe god.

det er viktig at det er den sensitiv som er lys lilla, de andre er ikke såpass. denne selges kun der det er stort utvalg. i sverige får også balsam i samme serie....

Skrevet

Define har kommet med en shampo og balsam for sensitiv hodebunn. Har ikke prøvd den selv.

:)

Skrevet

jeg liker best wellas 1.6. Der er det shampo, lotion man drypper i hodebunnen om det strammer eller klør, og kur til hodebunnen.

Mange liker Kerastase, men fryktelig mange reagerer på den.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har samme problem. tørr og kløende hodebunn. jeg har nå begynt å bruke head and shoulder "dry scalp care"..andre vask med den så for se hvordan d går. har nå slitet med dette problemet veldig lenge.

hvordan behandler du fra innsiden??

Skrevet

Prøver å spise sunne fettsyrer og drikke nok vann. Om det hjelper vet jeg ikke, men det er jo sunt uansett.

Takk for tipsene forreten :)

Skrevet

Det var en lignende tråd her for en liten stund siden (du kan jo søke), og da anbefalte mange en shampo fra Vichy (apotek).

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kjæresten min bruker den fra Vichy. Ellers er den fra Wella SP fin.

Skrevet

Jeg har prøvd det meste på markedet for min sensible hodebunn, og Neutral er det eneste som duger for meg. Men, jeg liker den veldig godt, håret blir rent, blankt og billig er den og.

Gjest Deception
Skrevet

Den fra Vichy med blått på etiketten, er nydelig. Og så lukter den fantastisk i tillegg. :)

Gjest Gjest wondergirl
Skrevet

Jeg synes den blå fra Kerastase fungerer godt på meg. Og så går det an å kjøpe en gele på apoteket fra decubal (Decubal Dry scalp) som roer hodebunnen (brukes som en slags kjapp hårkur), og også en gele som du tar i etter at du har vasket det (husker ikke om det også er fra Decubal). Den skal bare smøres inn i hodebunnen og etterlater ikke noen spor. Fås på apoteket i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...