Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen en god shampoo, balsam og hårkur å anbefale for hår som er slitt og tynt, og som blir brukt rettetang på hver dag? Håret er krøllete og crazy, men har ikke som mål å framheve krøllene, tvert imot! Tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en sinnsykt god hårkur å anbefale iallefall. Alterna enzymetherapy hemp.. Det er en balsam/conditioner egentlig, men jeg bruker den som hårkur. Riktignok har ikke jeg krøller som deg, men håret mitt blir fort slitt og pistrete. Med dette produktet blir det silkemykt!! Kjøpte den hos frisøren min..

Edit: Fant produktet her: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/4160

Har ikke prøvd shampoen, men denne er helt herlig!

Endret av Cowgirl22
Gjest Gjest
Skrevet

En fin serie for "herpa" hår er Redken Extreme.Bruker selv leave-in kuren Anti Snap fra den serien, lukter godt og er veldig bra!Kan kombineres med produkter fra "Smooth down", også Redken.De har jeg ikke prøvd selv, men skal være bra for uhåndterlig, krusete og "crazy" hår.Generelt er Redken en veldig bra serie.Produktene fåes til under halv pris på www.lookfantastic.com.Har bestilt mange ganger derfra, veldig fornøyd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...