Gjest j25 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Skrev meldinger med han jeg er forelsket i en kveld, vi møttes i løpet av kvelden. Han var full. Vi kjenner hverandre ikke. Jeg har sendt ham to meldinger etter vi møttes og de har han ikke svart på, har ventet noen dager mellom hver melding. Bør jeg sende mer meldinger eller ikke? Vil ikke mase på han, vil bare prøve å bli kjent med han. Så bør jeg sende han mer meldinger , eller vente til jeg ser ham og si hei da. Er ikke ofte jeg ser ham tilfeldig , men det hender. Vi bare snakket den kvelden, og når vi skilte lag, sa han det var trivelig å møtes. Avtalte ingenting om å møtes igjen, angrer litt på at jeg ikke spurte om vi kunne det. Neste gang det er et arrangemang i nærheten av hvor han bor, bør jeg melde han og spørre om han skal dit? Var det jeg gjorde den kvelden vi møttes, men usikker om jeg skal prøve igjen, siden han ikke har svart på meldingene mine i ettertid.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Ikke send flere meldinger. Har du sendt han 2 som han ikke har svart på så er han neppe interessert.
Gjest j25 Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Men å hilse på ham neste gang jeg ser ham tilfeldig, er vel ingen dum ide? Takk for svar til nå, håper flere kan komme med svar også? Vil vite meininga til flest mulig. Hilsen forelsket j25.
Gjest Tanita Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Ikke kast bort energi på han der. Svarer han ikke meldinger, er han vel ikke noe å bry seg om og var jeg deg hadde jeg ikke gidda å avtalt nytt møte hvis han spurte heller.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Siden jeg er mann så kan jeg si at om vi ikke svarer så er vi ikke inntersert. Så ikke kast bort tiden på det
Gjest j25 Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Takk for alle svar til nå. Mener dere at jeg bare skal gi opp nå da? Å heller ikke hilse på ham neste gang jeg ser ham? Jeg har jo ikke lyst å gi opp helt enda…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Du kan hilse neste gang dere møtes, men ikke mas på han.
Gjest j25 Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Nei, skal passe på å ikke mase. Det frister jo å mase, men det er jo en dårlig ide. Så lover å ikke mase.
la Flaca Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Hvis du tenker etter så vet du vel selv hvor landet ligger. Du avtalte møtet sist. Men han tok ikke initiativ til å møtes igjen, og han svarer ikke på meldinger. Tror du vil bli såret hvis du dyrker en forelskelse til han der. Han virker ikke interessert.
Gjest j25 Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Jeg diskuterte med en venninne, vi ble enige om at jeg trygt kunne sende ny melding. Vi fant ut at det var bare til å prøve. Jeg gjorde det. Og jeg fikk svar, vi skrev litt att og frem. Og han ringte meg også, så vi snakket litt i telefonen. Fikk ikke tak i alt han sa, siden det var så høy musikk i bakgrunnen + han var full. Så jeg prøver nok å melde han igjen om noen dager. Så får jeg bare se hvordan det utvikles:-)
Gjest Blondie65 Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Jeg diskuterte med en venninne, vi ble enige om at jeg trygt kunne sende ny melding. Vi fant ut at det var bare til å prøve. Jeg gjorde det. Og jeg fikk svar, vi skrev litt att og frem. Og han ringte meg også, så vi snakket litt i telefonen. Fikk ikke tak i alt han sa, siden det var så høy musikk i bakgrunnen + han var full. Så jeg prøver nok å melde han igjen om noen dager. Så får jeg bare se hvordan det utvikles:-) Så han svarer når han er full, men ellers ikke? Hva får du ut av det? Jeg fatter ikke at du ikke kan ha litt mer verdighet opp i dette. Hadde han vært interessert men beskjeden så hadde han benyttet hver en mulighet når du sendte melding til å holde kontakt. Men det gjør han ikke. Når du så fornedrer deg med å sende enda en melding treffer du på han full - noe han forøvrig var også forrige gang du meldte. Er det en sånn fyr du vil ha? Tipper han tenkte at "her blir det sex i kveld hvis jeg ikke treffer en annen" og derfor svarte han.
Liskat Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Det er nå du venter til han tar initiativ selv! Er han interessert så tar han kontakt selv. Du har vist din interesse, han har en viss idé om hva du vil, og du må nå la han vise hva han vil. Er det en ting jeg har lært etter diverse erfaringer i sjekkemarkedet, så er det det at om man ikke får svar eller ikke hører noe innen noen dager, så er interessen laber, og om han så gir litt oppmerksomhet av og til så er han som regel bare ute etter å la deg gå på gress så han har noen å leke med frem til han treffer noen andre. Du må være litt kostbar, ikke gi han alt servert på et sølvfat.
Gjest lillebøll Skrevet 17. juni 2007 #15 Skrevet 17. juni 2007 Hvordan kan du være forelsket i noen du ikke kjenner?
Gjest j25 Skrevet 17. juni 2007 #16 Skrevet 17. juni 2007 Ja, har tenkt å vente litt å se om han tar kontakt først. Gjør han ikke det, tenkte jeg å bare prøve å sende en gang til. Jeg får bare se det ann litt. Har vært forelsket i menn jeg ikke kjenner før også. Det er kanskje ikke helt den samme forelskelse som når man kjenner de. Men jeg blir utrolig nervøs når jeg ser ham. Har veldig lysst å gå bort å si hei, men tør ikke. Men jeg må jo gjøre det heretter siden jeg nå har både skrevet meldinger med ham og møtt ham 1 gang og snakket med han 1 gang på telefon. Tenker mye på ham også, spesielt etter vi møttes den gangen. Det blir så spennende å se hvordan dette utvikler seg.
Liskat Skrevet 17. juni 2007 #17 Skrevet 17. juni 2007 Ja, har tenkt å vente litt å se om han tar kontakt først. Gjør han ikke det, tenkte jeg å bare prøve å sende en gang til. Jeg får bare se det ann litt. Har vært forelsket i menn jeg ikke kjenner før også. Det er kanskje ikke helt den samme forelskelse som når man kjenner de. Men jeg blir utrolig nervøs når jeg ser ham. Har veldig lysst å gå bort å si hei, men tør ikke. Men jeg må jo gjøre det heretter siden jeg nå har både skrevet meldinger med ham og møtt ham 1 gang og snakket med han 1 gang på telefon. Tenker mye på ham også, spesielt etter vi møttes den gangen. Det blir så spennende å se hvordan dette utvikler seg. Nei, nei, sender ikke han deg melding, så tar du ikke en siste sjanse. Du lar det være. Den eneste muligheten jeg kan se for at dette skal gå for deg er at du prater med han når du eventuelt treffer på han ute, og lar han ta kontakt hvis han finner ut at han liker deg. Med mindre han er dum som et brød, så har han allerede skjønt at du er interessert, og det betyr at han har vurdert om du er noe å satse på eller ikke, og mest sannsynlig funnet ut at du ikke er det. Og siden du er avstandforelsket, tør jeg gjette meg til at han er en kjekk og sjarmerende kar, noe som betyr at han antageligvis ikke mangler oppmerksomhet fra damer, og dermed aldeles helt fint klarer å skjønne tegn på interesse fra en dame.
Gjest j25 Skrevet 17. juni 2007 #18 Skrevet 17. juni 2007 Ok. Jeg får vente å se da, og krysse fingrene for at han tar kontakt:- ) Mulig jeg prøver med en ny melding, men ser det ann. Treffer jeg ham tilfeldig kommer jeg til å hilse, så får jeg bare se hvordan det utvikles. Er ikke ofte jeg treffer ham tilfeldig men det hender jo. Vet ikke om han er sånn typisk som alle faller for. Han er ikke sånn typisk som på slike mest sexy mannfolk , søteste mann lister, på slike lister er det sjelden noen fine å finne også. Det er kanskje sant i det du skreiv Blondie65, men jeg fikk i hvertfall svar. Denne gangen var han langt vekke, så vi møttes ikke denne gangen. Men var jo gøy at han svarte selv om han var full. Den kvelden jeg møtte ham, gjorde han ingen tegn til sex eller klining eller slikt, vi bare snakket vanlig sammen. Vi snakket ikke om noe tema som peikte mot sex heller.
Gjest vsn Skrevet 17. juni 2007 #19 Skrevet 17. juni 2007 Hvordan kan du være forelsket i noen du ikke kjenner? Er det ikke da man er mest forelsket pga spenningen og den ideen man har i hodet sitt om hvem og hva personen er?! Så når man blir kjent med han/henne, våkner man fra rusen og løper så fort beina kan bære...
Gjest vsn Skrevet 17. juni 2007 #20 Skrevet 17. juni 2007 Det blir så spennende å se hvordan dette utvikler seg. Våkn opp! Han er ikke interessert i deg. Du kaster bort tiden din. Og hvis du ikke stopper nå, blir du såret i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå