Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #1 Skrevet 1. april 2002 Hva skjer?? *angst* Mensen som pleier å gå som ei klokke pga p-pillene er forsinket/fraværende! Jeg kan vel ikke være-- det er vel ikke---- neh... Kan det?? Symptomer: Hard mage, tisser veldig mye og ofte, trett hele tiden (sovner overalt), nye, gjenstridige kviser på brystet og haken, sover dårlig. Drømmer om natta at søsteren min er gravid med tvillinger. (Hun er 15 år... ) Temperaturen min er høy, men ikke så høy at den kan kalles feber. What`s going on... Og ikke kom med innbilte graviditetstegn nå, jeg håper jeg ikke er gravid, men pillen kan ha gluppet et par ganger (pga feber og oppkast) Så nå er det apoteket neste- men shoot, det er ikke åpent før imorra!!! *spent, spent* 12
Zafir Skrevet 1. april 2002 #2 Skrevet 1. april 2002 Hei Vinga Hvor mye forsinket er du da? Det går nok bra skal du se, om du skulle være gravid mener jeg Har på følelsen etter tidligere innlegg av deg at det er ikke verdens undergang om du skulle bli mamma nå! Men det typiske er jo at om du tester deg i morgen så kommer mensen like etterpå, det har iallefall skjedd meg mange ganger de gangene p-pillene glippet... men siste gang det skjedde ble jeg gravid! På den tiden var jeg 20 år, og det var det beste som kunne hendt meg - uten tvil Synd at apoteket er stengt i dag, det er jo så grusomt å gå å vente... Har dere ikke en Brustad-butikk i nærheten som er åpen da? Vet at noen selger tester i butikken. Lykke til Vinga, håper det går bra med deg uansett resultat Klem fra12
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #3 Skrevet 1. april 2002 Zafir- tusen takk for koselig svar! Jeg er to dager forsinket. Det er ikke katastrofe for meg å bli mamma nå nei, men spørs hva sambo sier hvis det viser seg at jeg får positiv test imorgen... Hva sa kjæresten din når du ble gravid som 20 åring etter glipp med pillene? Jeg elsker barn, jeg vil bli mamma. Hadde det vært helt opp til meg så hadde jeg kuttet pillene. Men sånn er det nå ikke Man er alltid to om sånt noe. Jeg er øm i magen, trusa kjennes våt hele tiden, men jeg blør ikke. Det er tynn utflod. Hele kroppen verker på en litt rar måte. (Ikke feber verk) Niks, vi har nok ikke noen butikker med gravi. tester i området- da hadde jeg visst om det Hvis ikke 7-eleven har da Jeg tester helst med Clear Blue. Som du skjønner har dette skjedd en del ganger før Men nå kjennes det annerledes. Jeg er så nervøs! _________________ ~Vinga~ 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-04-01 15:06 ]
Zafir Skrevet 1. april 2002 #4 Skrevet 1. april 2002 Hans første reaksjon: * ble kritthvit i ansiktet og stoooore øyne * gjemte hodet under puta * dukket opp fra puta og sa: Du må ta abort * angret seg med det samme da han så hvor sinna jeg ble... Vi ble med det samme satt i en vanskelig situasjon; vi bodde hver for oss (hos våre foreldre), han hadde en liten deltidsjobb - jeg studerte på *måfå* (visste ikke hva jeg skulle bli når jeg ble *stor*)+ at forholdet ikke gikk så særlig bra på det tidspunktet. Men nå i ettertid ser vi at graviditeten satte r### i gir hos oss, vi ble mer målrettet i forhold til hverandre og fremtida. Vi har nå holdt sammen i snart 10 år...(herrregud), og ser at det hadde antageligvis ikke gått om vi ikke hadde fått barn. Selvsagt er ikke alt rosenrødt, men jeg føler at jeg endelig ble voksen og trygg på meg selv pga mamma-rollen. Ser meg aldri mett på henne, hun er jo bare helt skjønn!! Nå for tiden sier hun hver dag: Mamma, jeg liker deg jeg! Mamma, du e snill du!, Mamma, du e fiiiin osv...Da smelter hjertet mitt helt.....åh...sukk... Du må bare glede deg til den dagen du står der med 2 blå, enten det blir i morgen eller en annen gang Klem fra12
Gjest sola Skrevet 2. april 2002 #5 Skrevet 2. april 2002 Hei vinga fortell oss hvordan det går da vennen!! klem fra sola
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #6 Skrevet 2. april 2002 Nå må du skjerpe deg Vinga.Hadde samboeren din visst hva du driver på med hadde han forlatt deg øyeblikkelig. Vent til søstra di (15 år???),ennda sykere,har fått sine barn.Da vil du fort se at å ha barn er ikke så idyllisk som du tror. Vanskelig å tro det,men dette innlegget er faktisk godt ment.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #7 Skrevet 2. april 2002 ehh..... du siste anonym..... tror du må lese innlegget litt nøyere... søstra på 15 er ikke gravid.... hun drømte det... du leste litt mye mellom linjene der ja....
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #8 Skrevet 3. april 2002 Vinga, jeg trodde du hadde gitt deg her på KG! Mener jeg her lest et innlegg fra deg der du takket for deg....!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #9 Skrevet 3. april 2002 Hva jeg holder på med??????????????? Fortelle, fortelle!! Jeg holder ikke på med noe som ikke kan granskes i lyset?.... Jeg har hatt oppkastsyka og feber et par ganger, dette vet samboeren min om, og han vet også om at jeg hele tiden er nervøs for å bli gravid, og han vet OGSÅ at jeg ALDRI ville lure ham!!!!!! Hallo!!!!!! Det gjelder jo BARN!!!!!!!! Og han VIL ha barn, så det så, men bare ikke nå!!!!!! Og det respekterer jeg. Så klart! Men jeg må da få lov til å drømme litt? Jeg er jo jente. Har til dags dato ikke møtt en jente som ikke drømmer om barn. Selv om hun går på pillen og ikke vil lure mannen sin. Jeg har mensen nå, så jeg var nok ikke gravid, men ærlig talt, dette rystet meg litt, tror noen for alvor at jeg ikke er smartere enn at jeg ville droppet pillene i smug og *jippi, de må ha glippet* hvis jeg ble gravid? Please... Jeg er da et tenkende menneske. Ville aldri gjort noe sånt mot kjæresten min. Det er jo fælt at noen skal ha fått inntrykk av at jeg sitter og lurer ham jeg elsker. Men så er det jo sånn.....at på seg selv kjenner man andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #10 Skrevet 3. april 2002 Tar jeg ikke helt feil er det bare 1-2 mnd siden du skrev et innlegg her inn om at du hadde "glemt" 2-3 piller i slengen og trodde du var gravid. Har du omgangs syke og kaster opp og ikke bruker annen prev. i tillegg,da VIL man bli gravid. Kjenner lusa på gangen serru.
Anne Skrevet 3. april 2002 #11 Skrevet 3. april 2002 Hvorfor må vi være så aggressive mot hverandre på dette forumet?? Det er utrolig mye barnslige kvinner her. Kan vi ikke bare svare saklig på det folk spør om??
Thea Skrevet 3. april 2002 #12 Skrevet 3. april 2002 Å drømme om barn er helt oki det,men å "lure" seg selv med å tro man er det måned etter måned gjør bare vondt værre er jeg redd. Vet du vil ha barn sterkt men du er ung og har god tid på deg. Lev livet litt først også kan du gå igang med skikkelig baby trening Dessuten er jo hele sjarmen med det at dere er to om det,ikke sant? Anonym har litt rett,du har surra fælt med pillene den siste tiden. Stor klem fra Thea ,som har blitt fryktelig fornuftig på sine eldre (yngre) dager 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå