gattissima Skrevet 16. juni 2007 #1 Del Skrevet 16. juni 2007 Fikk et tips om rødvin med sitronbrus og isbiter som god sommerdrikk. Men fikk ikke med meg blandingsforholdet. Halvparten av hver? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 16. juni 2007 #2 Del Skrevet 16. juni 2007 Sikker på at det var rødvin og ikke hvitvin? Vi gjør nemlig noe liknende med hvitvin; en del vin, en del sitronbrus og en del farris, og isbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. juni 2007 #3 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Tenker du på tinto de verano? Jeg fant denne oppskriften: ½ glass rødvin ¼ glass 7up eller Sprite ¼ glass soda/kullsyreholdig vann Endret 16. juni 2007 av multitasking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2007 #4 Del Skrevet 16. juni 2007 Tenker du på tinto de verano? Jeg fant denne oppskriften: ½ glass rødvin ¼ glass 7up eller Sprite ¼ glass soda/kullsyreholdig vann Tsk tsk. Man blander ikke rødvin med noe i henhold til vinens venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gattissima Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juni 2007 Tenker du på tinto de verano? Jeg fant denne oppskriften: ½ glass rødvin ¼ glass 7up eller Sprite ¼ glass soda/kullsyreholdig vann Denne var det nok, ja. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. juni 2007 #6 Del Skrevet 16. juni 2007 Tsk tsk. Man blander ikke rødvin med noe i henhold til vinens venner. Jeg ville heller ikke ha brukt en god og dyr rødvin til dette, men når det er veldig varmt, er det ganske så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 16. juni 2007 #7 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg blander hvitvin eller øl med sprite, rødvin med cola. Billigste sort, seff, bra som tørsteslukker i varmen. Av og til tar jeg til og med isbiter i ølet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå