Gjest lillebøll Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Har ganske kort svart hår, men har begynt å få gråe hårstrå som synes og må farge det igjen. Men er dritt lei svart hår. Så hva gjør jeg? (Jeg ja, har ikke råd til frisør )
Wildy Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Hva med litt forsiktige striper? Da vises ikke de grå så godt og etterhvert ble hele håret lysere.
Gjest tomat Mina Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Det er lurt det som Wildy skriver. Det lønner seg å stripe det der det lettest blir grått. Du får kjøpt hårfarge med stripevæske på Vita.
Gjest lillebøll Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Det ble svart med lilla. Dama i butikken mente etterveksten som er svart blir svart lille mens resten blir svart bare, og det kom til å bli bra. Jeg er litt mer i tvil, men så lei som jeg er av håret mitt sa jeg bare ja og ha.
Wildy Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Mulig jeg er litt slått ut av varmen her, men ....jeg skjønner ikke hva du mener...
Gjest lillebøll Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Altså på pakken heter fargen lillasvART ELLER SVARTLILLA. hUN I BUTIKKEN SA DA AT ETTERVEKSTEN MIN SOM NÅ ER SVART BLIR LILLA, MENS DET SOM ER FARVET SVART FRA FØR, CA 2 SM UT AV HODET, DET BLIR SVART. (oj capslock. sorry)
Gjest Opa Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Ojojojojoj. Har du mye grått? Eller bare noen få som nesten ikke synes? De grå vil nemlig blir LILLA. Frisørene blander alltid inn naturfarge på grå hår, nettopp for at det ikke skal bli lilla, rosa eller rødt (avhengig av fargen du bruker). Har du bare noen få grå, er det ikke like nøye. Men HUSK dette etterhvert som du blir mer grå!
Gjest lillebøll Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Noen bare ja. De er ikke i klynge men en og en, men jeg ser dem. Tror ikke det synes enda for andre. Så det tror jeg skal gå bra nå, men senere er det nok lurt å tenke på det. Men da er jeg vel tilbake på sort igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå