Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til nå brukt Dermalogica, men nå føler jeg for å prøve noe nytt. Er veldig fornøyd med Decleor sine produkter, men har ikke prøvd rens derifra enda. Huden min har en tendens til å bli litt fet, men samtidig tørr... Så jeg trenger en som renser veldig godt, men uten å tørke ut huden min. Finnes det en god rens for meg, tro??? Noen som f.eks har prøvd en av de fra Decleor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Cliniderm Pure & Clean

Vichy Normaderm

mine favoritter.....brukte først Vichy sin i flere år, bruker nå cliniderm sin, er aldeles nydeli. jeg byttet kun fordi jeg ikke hadde råd til å kjøpe vichy, men ble like fornøyd

cliniderm sin er litt lettere på en måte

vichy sin rens er gel, men cliniderm sin er skum. jeg synes skummet er utroli deili...men det er en smaksak

Skrevet

Cliniques take the day off balm.

Skrevet

md formulations for sensitiv hud. Jeg har den selv og har blandingshud. Den renser godt, men er ikke så sterk at jeg får tørrer hud. Har også god erfaring med Vichy Thermale Fix (den hvite).

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg bruker Babors produkter og er veldig fornøyd. Har hørt at flere synes spesielt Babors rens er bra, selv om den er litt "styrete".

Skrevet

Hvis du ikke på død og liv må skifte merke, vil jeg anbefale Dermalogicas Ultracalming Cleanser. Jeg synes det er verdens beste rens, mild og fin. Har brukt den i 3-4 år nå, kjøper den om og om igjen. Har blandingshud som reagerer veldig lett med kviseutbrudd eller tørr, stram hud hvis produktene er for sterke. Supplerer med Daily Microfoliant, og huden blir kjempefin (etter mange år med problemhud).

Bruker mye Decleor selv (Hydrafloral, nerolioljen, essential balm), og prøvde en rensegele derfra, men likte den ikke i det hele tatt. Ble for uttørkende. Rensekrem/melk ville blitt for fett for meg.

Skrevet

Jeg har prøvd rens fra Decleor - Cleansing Milk og Tonifying Lotion. De var behagelige å bruke, men syntes ikke de gjorde noe for huden min. Men jeg har heller ikke vært spesielt fornøyd med noe fra Decleor - tror ikke det merket passer huden min rett og slett. Er fornøyd med rens fra Exuviance - renser grundig uten å tørke ut

Skrevet (endret)

Jeg kan også anbefale MD formulations, men ikke begynn å bruke den nå om sommeren. Huden blir ekstra solsensitiv, og du må være ekstremt forsiktig med høy faktor og ikke for mye sol.

Gjelder ikke det Exuviance også? Inneholder ikke den fruktsyrer?

Endret av Quirky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...