Gå til innhold

HENTESVEIS...

Ja eller nei til hentesveis?  

1 stemme

1. 1. Ja eller nei til hentesveis?

• NEI!!!
      42
    • JA
      3
    • Kommer an på
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sier bare en ting i denne sammenheng: NEINEINEINEINEINEINEINEI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man ser at det er hentesveis, så får jo personen hår oppå hodet. Når man ser en person med hentesveis i kraftig vind, og dermed ser skallen, så oppdager man at hentesveis ikke er helt ueffent. Dette ble kanskje litt uklart, poenget er at til vanlig oppfyller den til en viss grad sin visuelle misjon. Er det mange blinde som har hentesveis tro?

Hentesveis blir parallelt til leppestift og øyenskygge, man ser det vanligvis, men det er likevel pent.

Har forresten aldri skjønt at Carl I. Hagen har hentesveis før jeg leste det i Magasinet. For hva jeg vet kan 50% av alle menn og kvinner ha hentesveis, mange av dem er bare så dyktige at jeg ikke ser det.

Uansett, jeg er definitivt for hentesveis.

Skrevet

Jeg må si meg enig med Tusenfryd i at det er penest om man fjerner alt, men jeg vil på ingen måte si at "høyere viker" er stygt. Hentesveis er virkelig stygt.

Gjest Hilde
Skrevet

Jeg vil ikke stemme for noen av alternativene - hvorfor ??

Jo, fordi jeg vet at dette er et veldig sårbart tema for de det gjelder - derfor synes jeg det er litt usmaklig å lese innleggene i denne debatten.

Vi har sikkert alle komplekser for ett eller annet - og jeg tror neppe vi hadde likt å komme over en diskusjon som denne om akkurat det temaet som er mest sårbart for oss selv. Det med menn og tynt hår er omtrent som å kritisere en mann for at han har liten penis ... og det å la håret vokse for å kompensere manglene hårmanke på toppen, ja - det er faktisk ganske vanlig. Litt vanskelig for oss kvinner å tenke oss - for vi har ikke det problemet ... ikke sant ?

Skrevet
Litt vanskelig for oss kvinner å tenke oss - for vi har ikke det problemet ... ikke sant ?

Tankevekkende å lese det du skriver Hilde. Jeg er forsåvidt en av de kvinnene som har problemer med håravfall, og har enkelte svært tynnhårete områder. På en måte har jeg vel kanskje litt "hentesveis" jeg også - for jeg grer håret slik at de tynnhårete områdene synes minst mulig. Det er vel kanskje slik det begynner for menn med hentesveis også...

Hvis jeg ikke får bukt med hårtapet mitt tror jeg nok ikke det vil være noe alternativ å "ta vekk alt" - men på menn kan jo det være riktig så lekkert :D

Gjest Mzfire
Skrevet

Vil bare si at pappan min hadde hentesveis da han var i 30-årene og han klarte å skjule det godt så en ikke så så godt at han hadde lite hår. Det var kansje ikke så kjempe pent, men jeg syns han så mye yngre ut med den hentesveisen :D Liker ikke blanke skaller egentlig. Hadde pappan min levd i dag hadde han blitt skallet, men da hadde jeg sikkert likt det å :)

Skrevet
Vil bare si at pappan min hadde hentesveis da han var i 30-årene og han klarte å skjule det godt så en ikke så så godt at han hadde lite hår. Det var kansje ikke så kjempe pent' date= men jeg syns han så mye yngre ut med den hentesveisen :D Liker ikke blanke skaller egentlig. Hadde pappan min levd i dag hadde han blitt skallet, men da hadde jeg sikkert likt det å :)

Det var noe sånt jeg prøvde å si også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hentehår har aldri lurt noen..... Vet om menn som har gredd håret fra nakken helt frem alà "se, jeg har pannelugg".....nei, de lurer ingen!

Helt kortkort er tøffest!

-Hildegard har talt

Skrevet

Når man blir lurt, kan man ikke vite at man blir lurt.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Kanskje er henteseveis EGENTLIG en fetisj til konene til disse mennene.

TENK så mye gøy man kan ha med en slik sveis da ! Brylkrem - ja jeg sier ikke mer !

Skrevet

*iler til for å være med i foreningen mot hentesveis*

Hadde en mattelærer på videregående jeg, med hentesveis selvfølgelig... På slutten av dagen så, vel kremt :oops: kan man godt si at denne sveisen ikke var der hvor den skulle være lenger og hang nedover i stedet for rundt omkring på hodet. Ikke så lekkert nei :roll: Kom forøvrig på mye annet som heller ikke var særlig lekkert med denne mannen, men skal la det ligge her...

Jennifer

Skrevet

Hentesveis er lite lekkert da. Har sett eksempler hvor den begynner helt bak i nakken for å rotere to ganger rundt issen. Skikkelig pent er det når vinden tar tak i 20 cm hentesveis....

Nei - gutter, da synes jeg personlig det er mye mer sjarmerende at håret blir klippet helt pinnkort.

Skrevet

Hentesveis ser dumt ut UANSETT...

Å særlig når det blåser ute.... :hoho:

Skrevet

Hentesveis er UT. Det er mye bedre å holde håret som er igjen kortklipt, stedet for å spare på det.

Skrevet
Jeg vil ikke stemme for noen av alternativene - hvorfor ??  

Jo, fordi jeg vet at dette er et veldig sårbart tema for de det gjelder - derfor synes jeg det er litt usmaklig å lese innleggene i denne debatten.

Vi har sikkert alle komplekser for ett eller annet - og jeg tror neppe vi hadde likt å komme over en diskusjon som denne om akkurat det temaet som er mest sårbart for oss selv. Det med menn og tynt hår er omtrent som å kritisere en mann for at han har liten penis

Her er jeg ikke helt enig med deg, Hilde. Ethvert tema må tåle en diskusjon. TIL OG MED penis-størrelse. Kvinnens bryster har jo vært et svært omtalt tema i årevis. Dessuten er ikke denne tråden ment som kritikk, og den er ikke skrevet for å rakke ned på noen. Den er heller ment som en støtte til de som faktisk HAR "hente-sveis". Tror du ikke det er kjekt å få vite at de fleste kvinner faktisk synes det er penere å ikke "hente hår"?

Det du skriver om at "tror neppe vi hadde likt å komme over en diskusjon som denne om akkurat det temaet som er mest sårbart for oss selv", er jeg heller ikke enig i. Jeg føler det faktisk stikk motsatt. Det er jo nettopp her på KG jeg føler at jeg KAN ta opp temaer som er sårbare for meg. For her er jeg til en viss grad "anonym".

Det har vært slik i alle år, og kommer fortsatt til å være sånn; vi mennesker er forskjellige. Noen har store pupper, andre har små, noen har en stor penis, mens andre har det ikke. Noen er tykke, noen er tynne. Og alle har vi komplekser for ett eller annet. Er det ikke fint at det går an å "snakke" om slike ting? :P

Skrevet

Hvis en mann med hentesveis leser denne tråden, bør dette gjøre at han faktisk tør å klippe av seg alt.

Eller så er han så sterk og tøff og tenker at "de kan synes hva de vil, jeg vil ha hentesveis i alle fall" - og det står det jammen meg respekt av.

Her er det ingen ensidig utdriting, men også ganske mange meninger om hva man kan gjøre for å se tøff og sterk ut også!

Skrevet

Har enda ikke merket at det har blitt tynnere.....men om det blir det, så kommer jeg til å gjøre det samme som en kamerat av meg.....

han så seg i speilet.......tenkte........"Herregud!", og siden har han vært skallet.

Milo

Skrevet

Men, Millo. Jeg aner vikende buskevekst på den vestlige siden av pannebrasken din, jeg da. :kul:

Men slapp av. Ville du vært en ekte litterær skrue uten?

Egentlig litt kjedelig med en tråd hvor alle er enige, enig?

Tenk om det var sånn der ute blandt hentesveiser i de mektige rom?

At alle var enige.

Der hvor alle men glatter sveisen samme vei og samme hvor tynn? Tenk om de var enige? Hva skulle CNN ha brukt tiden sin på da?

Ok. blabla. Mot hentesveis jeg også.

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...