Gå til innhold

HENTESVEIS...

Ja eller nei til hentesveis?  

1 stemme

1. 1. Ja eller nei til hentesveis?

• NEI!!!
      42
    • JA
      3
    • Kommer an på
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay... her håper jeg noen menn også kan komme på banen. Jeg satt bak en mann på toget idag, og han hadde den største hentesveisen du kan tenke deg. Hentesveisen gikk ifra høyre øre, over krona, og stoppet ved venstre øre.

Personlig har jeg aldri skjønt dette med hentesveis. Jeg kan forstå at det å miste hår og få "måne" ikke er en så "kul" ting for menn, men ærlig talt... Både hodet og issen generelt tiltrekker seg enda mer oppmerksomhet MED hentesveis!!! MYE bedre uten, uansett hvor mye hår som mangler.

Og en ting til... det må da bli et stort problem når det blåser???

Jeg starter herved foreningen "Nei til hentesveis", og håper flere signerer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette hører også innom tråden "Jeg traff en kjendis" - det er åpenbart at du har sittet bak Øystein Hedstrøm, den kjente campingvognpolitikeren fra fylket der de grensehandler mest pr. innbygger.

Selv har jeg det som kalles begynnende defensivt hårfeste, med andre ord solide viker... :o

I og med at hentesveis er minst like tragikomisk som damer med blålilla hår :ler: vil jeg gjøre som jeg alltid har gjort - ha kort (og kjedelig) frisyre. Dessuten er visst høy panne tegn på intelligens!

:briller:

Skrevet
Selv har jeg det som kalles begynnende defensivt hårfeste' date=' med andre ord solide viker...[/quote']

:ler: He he... :ler:

Dette er jo også et tegn på at man har "levd litt".

Aldrende menn kan være veldig sexy, men det gjelder å aldres med stil!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

hentesveis er for teit.. men det er vel aldri noe man "velger".. for mange blir det vel bare sånn etter hvert som de bare "legger håret litt" og det blir mindre og mindre hår å "legge"

men jeg vil selvfølgelig likevel si.. dropp hentesveisen!

Gjest Anonymous
Skrevet

[quote="Livets datter :ler: He he... :ler:

Aldrende menn kan være veldig sexy, men det gjelder å aldres med stil!!!

Skrevet

Med "aldrende menn" siktet jeg ikke til deg personlig, Trøffelhelten. Jeg kunne jo ikke vite alderen din. Nei, jeg mente generelt. Det er penere å aldres med stil enn å finne på mange rare "løsninger" for å skjule at man blir eldre (lilla hår hører også hjemme under kategorien rare løsninger).

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, før jeg kommer så langt at "Best før" stempelet blir aktuelt har jeg vurdert å innføre hentehockeyfrisyre som et nytt begrep, under mottoet "best i medvind"

Eller kanskje hentebart?

:ler:

Skrevet

:hoho:

Ring meg den dagen du har både hente-hockeysveis og hentebart. Det MÅ jeg se!!! Så kan jeg stille med hente-hår under armene (d.v.s hente hår fra den ene armhulen over til den andre).

...og sammen går vi lykkelige inn i solnedgangen, uten å bry oss om hva andre mennesker sier om oss!

Gjest Anonymous
Skrevet

Avtale!

Forresten vil jeg ikke si hvor jeg har tenkt å hente barten fra!

:kul:

Skrevet
:hoho: Ok, det er en avtale. Det får bli en overraskelse, da!
Skrevet

Hentesveis er ikke akkurat lekkert, tror de ikke vi ser det liksom? Virker ikke som om de skjønner det, for da hadde de vel ikke gått sånn, eller? For fint er det ikke...

Ser de seg noengang i speilet? De må jo gjøre det, for å fikset den sveisen, men en må jo lure...

Husker jeg så en fyr med skikkelig hentesveis, og det begynte å blåse... håret sto rett opp, så ikke helt lurt ut, og den stakkars mannen prøvde febrilsk å holde håret nede... fikk nesten vondt av han, men måtte humre litt inni meg...

Skrevet

Jeg har aldri sett noen som har sett bra ut med hentesveis.

Og jeg har aldri sett noen som har sett teite ut hvis de har tatt alt.

Så gutter, blir det for tynt på toppen - fjerne det hele - ser myyyye tøffere ut. Helt sant.

(munkering er ikke alltid like fint det heller, nemlig...)

Skrevet

Kan bare si :Nikke: til Tusenfryd.

Min "favoritt" er den når de bare har noen få hår helt bakerst i nakkefestet, og grer det helt frem og utover til sidene. Min Thingol har begynt å få tendensen til tynt hår, som vi velger å kalle det, og han har bestemt for lenge siden: kort når det blir tynt. Kan ikke nekte for at det er det beste valget nei. Veldig barskt og sexy synes jeg! :sjarmor:

Skrevet

Nei til hentesveis!!!!! MEN jeg respekterer de som har det!! ikke noe mobbing eller diskriminering av den grunn :D

Skrevet

Jeg lurer på: Når de kommer ut av dusjen, og håret er vått. Og de ser seg i speilet, og ser det lange tufsete hårtjafset henge ned på den ene siden. Hva tenker de da?

Hentesveis er definitivt det STYGGESTE jeg vet. Greit nok at man blir tynn i håret og alt det der, men en ting: Bare godta det, og klipp helt kort-kort. Jeg for mitt vedkommende ville nok ganske sikkert være truende til å dumpe en gutt kun på grunn av hentesveis -rett og slett fordi jeg synes hentesveis bare blir FOR dumt og patetisk!

Nelle :briller:

Skrevet

Hehe nelle, satt akkurat å tenkte på hva de gjør etter de har dusjet :ler2:

Nei, NEI, til hentesveis. Samme med de som har langt hår, skallet på toppen OG setter håret i en hestehale! *grøsse*

xeyes

Skrevet

Jeg hadde en kollega med hentesveis...

En gang var vi ute i blåsten og regnet sammen. Ikke et vakkert syn nei.

Det verste var at han ble helt panisk og aggressiv. Har aldri sett en så sint mann før. Enda jeg selvsagt lot som om jeg ikke så den halve meteren med vått pistrehår som blafret fritt i vinden. :o

Stakkars mann....... Lurer på om han har samme sveisen ennå? :P

:briller:

Skrevet

Jeg kan til dels forstå de som begynner å bli tynn i håret og som vil tviholde på de få tustene de har. Problemet er at de ikke sjønner at det ser ennå værre ut.^Å ha lite hår er jo vanlig blandt menn i en viss alder. Jeg synes at mange også ser veldig bra ut med lite hår så lenge de holder det kort og pent klipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...