Gå til innhold

blir det for dumt,

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

ei venninne av meg har mistet en av sine nærmeste. Jeg fikk vite det i dag.

når dødsfallet var, vet jeg ikke. men det er nok en liten stund siden, da begravelsen har vært.

jeg kunne tenkt meg å vist min omtanke, men jeg får ikke besøk henne akkurat nå. avstanden er for stor. desverre.

er det for sent å sende blomster?

hvis det ikke er for sent, hva bør jeg skrive på kortet da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel aldri for sent å sende blomster til noen? :forvirret: Bare å sende i vei det.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er vel aldri for sent å sende blomster til noen? :forvirret: Bare å sende i vei det.

hva bør jeg skrive?

jeg liker ikke ordet kondolerer.

Gjest Jytte
Skrevet

Jeg fikk blomster av både nære og fjerne venninner da jeg mistet min mor .. ble kjempeglad for det viste at de tenkte på meg og det tapet jeg hadde lidd.

Hva de skrev i kortene husker jeg ikke helt lenger ...

Gjest Gjest
Skrevet

Er aldri for sent å vise at man bryr seg.

Hva med: "Jeg har hørt at XX døde/ at du har mistet XX, det var veldig trist å høre. Jeg føler med deg. Klem fra meg"

Skrevet

Blomster og omtanke er alltid hyggelig. På kortet kan du jo skrive ting som allerde er nevnt i denne tråden og kanskje noe om at du er der om personen ønsker/trenger å snakke om det evt. avkopling..

Jeg ville hvertfall blitt glad for blomser av en venn :)

Skrevet

Kjempefint tenkt av deg, det synes jeg absolutt du skal gjøre! Ikke tenk at det er for sent, man får gjerne mye oppmerksomhet rett etter dødsfallet og rundt begravelsen, og så blir det stille. Men det gjør jo fortsatt vondt. Jeg ville blitt kjempeglad om jeg hadde fått en bukett "litt sent"!

Skriv at du tenker på henne, at du er glad i henne, at du er der for henne og mange gode klemmer!

Fin venninne er du! :)

Skrevet

Det er aldri for sent å vise omtanke. Jeg fikk blomster fra venninner etter at Pappa døde, det var utrolig koselig og noe jeg satte veldig pris på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...