Gjest Gjest_cathrine_* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Imorgen har jeg og min kjæreste 2 års dag. Hadde planlagt fin tur i sjøkanten med reker og vin og hele pakka, men det blir regn! jeg sitter her nå uten en eneste backup-plan. Lurer på om noen har noen tips på hva jeg kan finne på? håper på svar. takker
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Inne-piknik? Tepper på gulvet, sommer-og-sol-musikk på anlegget, vin, god mat og lite klær på :rødme: Sukk, savner litt å ha noen å kose med
Gjest puselabb Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Imorgen har jeg og min kjæreste 2 års dag. Hadde planlagt fin tur i sjøkanten med reker og vin og hele pakka, men det blir regn! jeg sitter her nå uten en eneste backup-plan. Lurer på om noen har noen tips på hva jeg kan finne på? håper på svar. takker Kanskje du isteden kan overraske med en fin middag hjemme? Lag yndlingsmaten deres, tenn lys (hvis det regner er det jo ikke så lyst ute), dekk litt ekstra pent på (fine servietter, kanskje en liten hjertesjokolade på tallerkenen, med en liten hilsen ved siden). Og sitt overfor hverandre (ikke i sofaen med tv på), slik at dere kan ha en samtale og sjans til å se hverandre i øynene. En annen ting er å ta med hele pakka du hadde planlagt inn. Legg ut et teppe og noen puter på stuegulvet, spis reker (husk bolle til skallet og fine servietter ) og drikk vin der. Tenn stearinlys rundt omkring. Husk: Det er ikke så mye som skal til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå