Gjest Vampyra Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg var på IKEA for å kjøpe et sett med sommermøbler til balkongen vår som jeg har tittet på en ukes tid på internett. Da jeg kommer dit og spør hvor vi finner sommermøblene får jeg beskjed om at vi er altfor sent ute og at det er lite igjen :klø: Jaja tenker jeg og vi tusler dit han sa det skulle stå. Der var det ingenting!! Ikke et eneste hagemøbel å oppdrive? Er det virkelig normalt at de har solgt ut alle hagemøblene før st hans?? 15 juni... Fellesferien har ikke starta enda, og sommeren har såvidt vart 2-4 uker Det er da ikke lenge siden jeg var der og de ikke hadde fått inn noe? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Forslag: Gå til Plantasjen heller ? ..eller var det sånn veldig spesielle møbler da ?
Gjest Vampyra Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Forslag: Gå til Plantasjen heller ? ..eller var det sånn veldig spesielle møbler da ? Nei det handler vel heller om pris Skulle gjerne handlet møbler på plantasjen, men den eneste soffaserien jeg har plass til på balkongen koster 8000 kr (samme gjelder alle de andre butikkene som selger utemøbler)
Gjest -eline- Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 ...de gikk vel tom for regnskog å hogge ned da
Malama Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Det er lenge siden de hadde fått inn sommermøbler i Bergen i alle fall, jeg så dem en gang vi var der og så ette noe helt annet, det er vel fort et par måneder siden eller noe... Men at det er tidelig å være tomt er jeg jo enig i, all den tid det er NÅ sommeren begynner... Men, med det fine været som har vært så.. ja, det er jo faktsik et par måneder siden vi tok frem sommermøblene, skulle vi hatt nye ville vi kjøpt dem da, i april. Så at mange andre også har gjort det er vel ikke såååå overraskende, når jeg tenker meg om...
Gjest Vampyra Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Nei nei, vi tok jo frem det vi hadde før 17 mai, men det er da ingen andre som har begynt å nærme seg utsolgt en gang! Derfor synes jeg det var veldig spesielt.... Jeg tror faktisk ikke de har begynt med salget rundt omkring heller?
Malama Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Ja, det ER jo nå sommeren sånnsett begynner, så det er noe rart å være tomt allerede, enig i det.
Arwen Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 De var skikkelig skrapet da vi var der en uke før 17. mai også faktisk.
Gjest Vampyra Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 De var skikkelig skrapet da vi var der en uke før 17. mai også faktisk. Oi! Såpass ja! Jeg sjekket varebeholdningen på nettet og det står at de har masse møbler på samtlige butikker i norge Men det har de altså ikke
Annie Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Et vennepar av oss var der her om dagen og fikk beskjed om at det var utsolgt ved påsketider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå