Gjest Frk. Grønn Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Bruker du spray for å beskytte hår/hodebunn mot solen? Frisøren min nevnte noe om dette, men hun glemte å vise meg den aktuelle sprayen. Noen som vet om et bra produkt?
jente_84 Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Sunsilk har kommer med en ny leav in balsam med uv filter. Har ikke prøvd den men lurer litt på å kjøpe en. Ellers så har eg brukt en annen type fra sunsilk, liten lilla flaske med pumpe på. Husker ikke navnet i farten, men det er hår olje, som skal gjør at håret skinner og kan roe ned brusete hår og flisete tupper. Det inneholder også uv filter. Veldig greit å ha i syden, der blir jo håret ekstra tørt og slitt pga bading og mye sol.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har brukt en spray fra Wella, oransje, firkantet flaske, med solfaktor i Syden, i tillegg til sjampo og balsam beregnet for bruk etter sol/bad. har hår som lett får grønnskjær av klorvann, og håret var helt fint etter en sydentur med mye bading. Brukte litt solkrem med veldig høy faktor i tillegg, bare i hårskillet, for der er det fort gjort å bli brent.
kollektivet Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/8990 kanskje hun mente denne?
Gjest Opa Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Den fra Wella er supergod! Da blir du ikke solbrent i hodebunnen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå