Siam Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hvor kjøper dere påstrykbare navnelapper og klistremerker til barnehagetingene?
Cr@sh Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 www.navnelapper.no kan anbefales. De sitter som støpt!
Gjest Elastica Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg bruker lettvint-metoden med tynn sprittusj på den hvite merkelappen i nakken, eller på de allerde påsydde lappene på tøyet. Sitter i vask, gjør det også.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 www.sabo.no Jeg er fornøyd med disse. Ganske billig også
Kayli Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 www.sabo.no Jeg er fornøyd med disse. Ganske billig også Jeg bestiller også fra sabo, og er veldig fornøyd. Bruker dem på klær som ikke har merkelapp, eller der merkelappen er veldig mørk. Ellers skriver jeg bare med sprittusj på merkelappen.
Tusenfryd Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 www.askeladden.no Mange og gode lapper til både påstryking og påklistring for lite penger
Chiquita Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 www.askeladden.no Denne adressen går til en båtside, men det er altså www.navnelapper.no som går til siden for Askeladden navnelapper (som vi forøvrig bruker her i huset også)
Tusenfryd Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Denne adressen går til en båtside, men det er altså www.navnelapper.no som går til siden for Askeladden navnelapper (som vi forøvrig bruker her i huset også) Hva? Tok jeg feil? Huffadå - ja, jeg mener Askeladden - var sikker på at det var adressen - men sjekket det ikke. Sorry.
Chiquita Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Hva? Tok jeg feil? Huffadå - ja, jeg mener Askeladden - var sikker på at det var adressen - men sjekket det ikke. Sorry. Jeg ga også ut askeladden-adressen til noen foreldre i barnehagen. Hehe. Fort gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå