Gjest Kåta Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er glad i å stelle kroppen min fra topp til tå! Negler, hår både her og der bare må være velstelt. Jeg liker å kle meg sexy for pulevennen min, men har komplekser når han tar meg bakfra når vi er ute i den frie natur. Jeg vet at rompa mi er fin og sprekken som den skal, men har sett at rundt åpningen er det brunrødt.Det skal være sånn men Kan man bleke dette?
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Du får faktisk gjort dette, har ikke gjort det selv men om du leter så var det en tråd her inne for mange år siden med mange gode råd om dette Skal se om jeg ikke finner den igjen om du ikke gjør det selv da.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Meg over, jeg fant den http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...eke+rompehullet
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hva med å heller bruke tiden og pengene på psykologtimer? Få deg litt bedre selvtillit, og ikke vær så jævla usikker på deg selv. Spiller det noen rolle om brunøyet ditt er naturlig farget`??? Djeeses... Du må slite maax med selvtilliten altså. Hva blir det neste??? Skaff deg bedre selvtillig, så slipper du å bry deg om " det der bak". JEg hadde ikke syntest det var sexy om damen jeg hadde som pulevenn begynte å fikse på kroppen bare for å " ta seg bedre ut". Det er skikkelig turn off, jeg bare sier det. Men kanskje han pulevennen din vil synes det er sexy? Rare mennesker der ute gitt....
Gjest Pax Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 (endret) For min egen del synes det ville være å hive penger ut av vinduet, men hvis du vil gjøre det, hvorfor ikke? Er det egentlig verre enn å bleke håret? Bare vær forberedt på at det kan gjøre vondt, og det må sikkert skje i flere omganger for å skåne huden mest mulig, kan jeg tenke meg. Endret 15. juni 2007 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Hvis det er aktuelt å bleke området rundt rompehullet, så bør man også bleke brystvorter og lepper.
Gjest =tentacle= Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Hvis det er aktuelt å bleke området rundt rompehullet, så bør man også bleke brystvorter og lepper. Leppene er bleke, men de mange blodårene rett under huden gjør at de ser røde ut. Hvorfor man bør bleke brystvorter fordi man ikke vil ha mørk farge rundt rumpehullet, skjønner jeg ikke. Spørs om det ser naturlig ut med Michael Jacksonhud rundt anus.
Gjest StockDama Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Det har jeg faktisk aldri tenkt over før...jeg regner med ikke gutta forventer at man skal bleke anus, får da være grenser....da må han også bleike! så det så. Men om du føler deg bedre ved å bleike det, go ahead, så lenge DU blir glad, så er det alt som tells.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå