Gjest N Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hei! Er det noen som har en oppskrift på bananmilkshake som ikke inneholder iskrem... gjerne med honning i. Gidder ikke å prøve meg fram, så det hadde vært fint med en nøyaktig oppskrift. På forhånd takk
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Tar det på sparket, og tar egentlig utgangspunkt i en bananis-oppskrift. 2 frosne bananer (skrell, og del i biter før du har de i fryseren) En liten skje kakao Og eventuelt honning (spiser det ikke selv, men kanskje en teskje?) Kjøres til det er passe tyntflytende.
Rainbow Brite Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Ferske bananer + melk + isbiter mikses i blender. Kjempegodt! Ha oppi en dæsj honning hvis du vil! Det er bare å prøve seg frem med alt du kan tenke deg, du trenger ikke oppskrift, la fantasien råde! :blunke:
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hvor mye melk skal det være i forhold til bananer?
Supraspinatus Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Husk å bruke skikkelig modne bananer, helst littegrann brune. Ellers får milkshaken litt av den grønn banan-smaken. Et annet alternativ er å kjøpe bananjuice og blande med littegrann melk og blende det med isbiter til en slush
Rainbow Brite Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Hvor mye melk skal det være i forhold til bananer? Prøv deg frem til du finner det du liker! (grønne bananer er jo best Supraspinatus! ) Endret 16. juni 2007 av Rainbow Brite
Supraspinatus Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Prøv deg frem til du finner det du liker! (grønne bananer er jo best Supraspinatus! ) I alle dager!!! Nei! du liker vel kanskje umodne epler også du? hehe
Rainbow Brite Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 I alle dager!!! Nei! du liker vel kanskje umodne epler også du? hehe Jasså?!? :slåss: Bananer er best når skallet fortsatt har litt grønntoner igjen, men ikke helt grønne, for da er de harde og ekle. Med en gang skallet er blitt helt gult begynnner de å smake vondt, og når de får brune flekker brekker jeg meg! Thank God for diversity sier nå jeg, men eplekartene dine kan du beholde for deg selv!
Arkana Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Bananer jeg skal spise som de er er best når de er litt grønne, men i en milkshake eller i en kake vil jeg ha dem søte og da må de være godt modne. Sånn, det var det med den saken.
panda Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Bananer er best når de såvidt begynner og bli litt brune. Uansett om man skal bruke dem i en rett eller man spiser dem som de er.
Supraspinatus Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Ihvertfall en panda som har forstått det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå