Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #1 Skrevet 12. mars 2003 Det har innimellom vært spurt om reisetips til Brasil her, uten at det har kommet noen skikkelige svar egentlig. Nå prøver jeg igjen, for vi planlegger å reise til Brasil nå i vår/sommer. Skal være der i 2-3 uker. Har planlagt en uke avslapping på stranda, ellers farte rundt. Skal selvfølgelig ha et par dager i Rio de janeiro. Lurer på hva vi ellers bør få med oss der (er vel dårlig med karneval på den tiden). Burde jo hatt dobbelt så lang tid for å rekke over et så stort og spennende land, men det har vi ikke. Alle tips mottas med takk!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #2 Skrevet 12. mars 2003 Skal dere til Rio bør dere absolutt dra til en øy et par timer fra Rio som heter Ihla Grande.Kjempefin øy! Anbefaler også en liten by 6 timer fra Rio med buss(høres lenge ut,men bussene er kjempedeilige,så det går fint.),som heter Paraty. Vi ble en uke på hver plass fordi vi likte oss så godt.. Brasil er et fantastisk land,bare gled dere! God tur!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #4 Skrevet 24. mars 2003 Det med vaksiner er jeg fullstendig klar over, og også at vi kan trenge malariatabletter dersom vi skal inn i bushen (har reist en del tidligere, alltid til andre steder enn de mest typiske norske reisemålene). Men det må da være flere som har vært i Brasil og som kan komme med noen tips? Hovedbasene våre ser ut til å bli Sao Paulo, Rio og Fortaleza. Vil gjerne ha tips om ting å få med seg i disse områdene, evt. muligheter for utflukter med utgangspunkt herfra. Og tar med glede i mot tips om bra shoppingområder! :D Med de prisene som er der nå regner jeg med å shoppe masse!! (merkevarer for under 1/6 av prisen i Norge!)
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #5 Skrevet 24. mars 2003 Har aldri vært i Brasil, men ville bare tipse om diskusjonsforumet til Lonely Planet: http://thorntree.lonelyplanet.com/ Her får du garantert svar på alt du lurer på! Bare husk å ta med så mange detaljer som mulig i spørsmålet ditt, så får du de beste svarene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå