Gå til innhold

Angående annonse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier man å ta med hvor brudeparet er fra i annonsen? Jeg tenker spesielt på at vi kommer fra helt ulike byer og gifter oss og bor i en annen by, og jeg synes på en måte det kan være fint å "si ifra" til de vi kjenner i våre hjembyer hvor den andre er fra og hvor vi bor nå? Er det da naturlig å skrive noe sånt som "vi gifter oss i by A [...]. Arkana, by B og Arkanamannen by C", eller noe sånt?

Hva skriver dere i deres annonser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pleier man å ta med hvor brudeparet er fra i annonsen? Jeg tenker spesielt på at vi kommer fra helt ulike byer og gifter oss og bor i en annen by, og jeg synes på en måte det kan være fint å "si ifra" til de vi kjenner i våre hjembyer hvor den andre er fra og hvor vi bor nå? Er det da naturlig å skrive noe sånt som "vi gifter oss i by A [...]. Arkana, by B og Arkanamannen by C", eller noe sånt?

Hva skriver dere i deres annonser?

Vi bor på hjemplassen til gubben min, så tror vi blir å skrive noe sånt som: Majabeth (tidl. hjemplass) og Majabeth-mannen, boplass, gifter.... Eller noe sånt.

Skrevet (endret)

Ingen av oss er fra det stedet vi bor på.

Jeg er oppvokst 30 min unna og mannen 20 min i andre retningen.

Vi hadde annonser i to aviser som dekker alle disse tre stedene. Vi skrev ikke noen by/sted på noen av oss. Men vi skrev hvor vi giftet oss.

Edit : skrivefeil ;)

Endret av *Emma*
Gjest Gjest_juni07_*
Skrevet
Vi hadde annonser i to aviser som dekker alle disse tre stedene. Vi skrev ikke noen by/sted på noen av oss. Men vi skrev hvor vi skiftet oss.

:ler: det er enda godt dere skrev hvor dere skiftet dere :ler: hihi...

Gjest Gjest_Bruden_*
Skrevet

Siden vi giftet oss i utlandet skrev vi hvor vi giftet oss og så skrev vi hvor vi bor nå (mannens hjemsted)

Gjest Gitte
Skrevet

Jeg har sett flere annonser hvor det står A (by A) og B (by B) gifter seg i C Kirke.

Om noen skjønte det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...