Majabeth Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hvor lang tid før bryllupet skal dere ha innrykket i avisa? Samme uka som bryllupet er eller før det? :klø:
jento Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Vi tenkte anten ondag eller torsdag før bryllupet
Majabeth Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Vi tenkte anten ondag eller torsdag før bryllupet Tenkte på noe sånt jeg også, men så ble jeg så usikker på om det blir for seint? Men det burde jo gå bra. Jo, satser på noe sånt. Mest sannsynlig onsdagen.
Arkana Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Samme uken, evt etter bryllupet, har ikke helt bestemt enda. Uka før er jo veldig tidlig, ser ikke helt poenget i det.
Majabeth Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 Samme uken, evt etter bryllupet, har ikke helt bestemt enda. Uka før er jo veldig tidlig, ser ikke helt poenget i det. Er det en spesiell grunn til at dere skal ha etter bryllupet? Vi blir nok å ha samme uka.
Malama Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Dersom vi skal ha det før, så blir det uka i forkant ja (for vi gifter oss om 8 dager, og har ikke sendt inn noe enda, vet ikke om vi rekker det jeg...) Å ha det etter er jo i så fall med bilde, og det tror jeg at jeg har lyst til, må bare vurdere hvilke aviser (hvor i landet...) Vi får se.
Arkana Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Er det en spesiell grunn til at dere skal ha etter bryllupet? Vi blir nok å ha samme uka. Egentlig ingen grunn annet enn at vi da kan ha med bryllupsbilde, men det er heller ingen grunn til å ha det før heller, så det er mer preferanse fra vår side.
*Emma* Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Vi hadde en sånn "Vi gifter oss" med bare tekst en ukes tid før vi dro til USA. Uka eter vi kom hjem sendte vi bildet og hadde en sånn "Vi har giftet oss" greie m bilde. Ingen av delene kostet penger i noen av avisene vi brukte. Begge var gratis.
Kykkelikokos Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Det er vel vanlig å ha begge deler? Fotografen vår spurte hvilke aviser vi ville ha annonse i
Gjest prestekrage Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Kan jo bare snakke om hva som er vanlig her jeg bor. Jeg jobber i avis og det vanligste er å¨ha "Vi gifter oss" ettpar dager før (noen også samme dag). Så når prøvebildene kommer fra fotograf plukker paret ut hvilket bilde de ønsker (samt tekst) og deretter formidler fotografen bildet m tekst til avisen. Dette skjer i snitt ca 3 uker etter bryllupet. Slike kunngjøringer er i allefall kostnadsfritt både i den avisen jeg jobber i samt den andre avisen her i byen. Men ps: dersom dere selv sender inn bilde og tekst: Husk å informer om hvilken fotograf som har tatt bildet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå