Gå til innhold

Over og ut med forholdet ved utroskap?

Ada=)

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Dings

Jeg vet ikke, jeg har nemlig aldri vært i den situasjonen. Allikevel, noen tanker har jeg jo gjort meg opp.

Jeg tror jeg hadde blitt rasende, fortvilet, usikker, såret og trist. Jeg tror allikevel ikke jeg hadde kastet ham ut på grunnlag av et feilgrep i fylla. Hadde det vært et forhold over tid vet jeg ikke, jeg tror det hadde vært verre. Jeg tror jeg ville gjort mitt beste for å tilgi ham, dersom han innrømmet at han hadde vært dum og dersom han ikke ville ha denne andre kvinnen. Jeg tror at jeg ville kunne ha slått en strek over det for vår lille families skyld.

Jeg må si "jeg tror", fordi jeg vet rett og slett ikke. Men jeg vet at det er menneskelig å gjøre feil, og at det kan skje uansett hvor mye man innbiller seg at "nei, ikke MIN mann."

Selvfølgelig håper jeg at det ikke skjer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lmari

Hm, dette er en problemstilling som jeg har tenkt på mange ganger... Har heldigvis aldri måttet ta stilling til det, og da er det kanskje vanskelig å vite hvordan jeg ville reagert...

Men det jeg vet er at det ville vært helt forferdelig, nesten umulig, å leve videre med kjæresten min hvis han hadde vært utro....

... men enda vanskeligere å leve videre uten ham........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...