Jalp Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Langt fra alle innrømmer det, men når det kommer til stykke, er det mange av oss menn som gjør nesten hva som helst for å innynde oss hos kvinnene. Men jeg har inntrykk av at vi ofte gjør de gærne tingene i forhold til dette. Vi forsøker å tøffe oss,- gjerne gjennom hotte biler og en kjøreatferd som står i stil. Vi sloss på fest og bruser med fjæra for å imponere. Eller vi forsøker å være allvitende med løsninger på alt, spesielt praktiske ting. Vi opptrer beskyttende og skal være den "store og sterke". Men hva er det som egentlig skal til for å smelte et kvinnehjerte? Jeg fornemmer at svaret er mangfoldig.
Ek_Erilar Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Vi sloss på fest og bruser med fjæra for å imponere. Eller vi forsøker å være allvitende med løsninger på alt, spesielt praktiske ting. Vi opptrer beskyttende og skal være den "store og sterke". Jeg bare lurer litt på om menn kan være så vanvittig dumme at vi har holdt på med det der i generasjoner på generasjoner -- uten at det fungerer?
Caracal Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Tror nok at dette ligger såpass dypt i naturen at vi ikke kan gjøre noe med det. Det er veldig greit å sitte i ro og mak å analysere hvor dyrisk og gammeldags det er, men når det kommer en kvinne vi virkelig begjærer så begynner det igjen. Og mye må jo fungere også. Menn blir valgt og ikke valgt av kvinner hele tiden og hadde det ikke fungert så hadde det vel hvert langt flere som var single… Caracal
Gjest DyneTryne Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Eneste måten er en 10 min i mikroen på 750 grader. Mitt aner jeg ikke hvordan smeltes iallfall. Med mindre du er mulatt med afro større enn en badeball, da nærmer det seg.
Solskinnsbolla Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 det er flere måter å smelte et kvinnehjerte på, det kommer an på hjertets eier, men her kommer noen forslag -det beste er å vise klar interesse gjennom å si det under 4 øyne(ikke i fylla gjennom å telefonere henne på natten, sende tvetydige sms, sende kryptiske meldinger på mms, msn og fb;)) -gjennom å be henne ut på anstendige dater (ut ifra hvordan du tolker henne, enten så foretrekker hun uformelle kafebesøk, tacomiddag hjemme hos deg m/ dvd eller 3 retter på restaurant. -ikke skryt på deg noe(det blir lett avslørt) ikke vær undervurderende av deg selv heller(det blir for gjennomsiktig og patetisk) -vær ærlig, uten å kreve noe tilbake eller være pushy!! så hjelper det jo om du fra naturens side har litt humor, er oppmerksom, har empati, lukter godt (med litt hjelp fra deodorant e.l, pussede tenner...) ålreite klær og stelt skjegg og negler...
Gjest StockDama Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 kjæresten min sa jeg var like pen som tifa....da smelta jeg hvertfall =D men nå er jeg litt nerd da...
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 det er flere måter å smelte et kvinnehjerte på, det kommer an på hjertets eier, men her kommer noen forslag -det beste er å vise klar interesse gjennom å si det under 4 øyne(ikke i fylla gjennom å telefonere henne på natten, sende tvetydige sms, sende kryptiske meldinger på mms, msn og fb;)) -gjennom å be henne ut på anstendige dater (ut ifra hvordan du tolker henne, enten så foretrekker hun uformelle kafebesøk, tacomiddag hjemme hos deg m/ dvd eller 3 retter på restaurant. -ikke skryt på deg noe(det blir lett avslørt) ikke vær undervurderende av deg selv heller(det blir for gjennomsiktig og patetisk) -vær ærlig, uten å kreve noe tilbake eller være pushy!! så hjelper det jo om du fra naturens side har litt humor, er oppmerksom, har empati, lukter godt (med litt hjelp fra deodorant e.l, pussede tenner...) ålreite klær og stelt skjegg og negler... Signerer denne!
Gjest Pax Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Aggressive menn som beskrevet ovenfor virker ikke tiltrekkende på meg, tvert i mot. Jeg liker feminine menn som ikke er redde for å vise feminine sider, dette er er med på understreke det maskuline, synes jeg. Eks: En mann som gråter/tør gråte fordi han blir rørt, synes jeg er fint. Også må han helst tenne på de samme tingene som jeg tenner på. Og gjerne være vegetarianer eller veganer, i alle fall sympatisere med dyrevern. En som kan være min beste venn, kjæreste og elsker er perfekt.
Gjest Sofia, Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Mitt smelter av sjarm, interesse for meg, smil, flink til å prate og kommunisere, har meninger og selvfølgelig en utseende som du liker (trenger ikke være pen... sjarm er mer viktig).
Gjest Bdog Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Men hva er det som egentlig skal til for å smelte et kvinnehjerte? Hva mener du med "å smelte et kvinnehjerte"? Det trengs svært forskjellige kvaliteter for å harve over masse damer og for å gjøre livet til den ene utvalgte til en dans på roser.
Liskat Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 Jeg liker gutter/menn som har sjarm og som får meg til å le, samt at de er litt glupe og noen jeg kan diskutere interessante ting og tang med (dvs alt fra mote til krig og fred og sånt). Jeg liker også at de er litt tynne og litt feminine, liker ikke menn som er brautende og aggressive.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 Faller pladask hvis mannen har empatiske evner og bryr seg om andre er litt stolt og selvsikker-samtidig ydmyk kan kommunisere følger med på hva som skjer rundt om i verden får meg til å le :rødme: kan leke, dvs si at han kan gjerne fekte med meg i skogen i den tro at vi er sjørøvere, leke på leke plassen og tør finne på slike ting med meg.... ting som er pluss... lys, blåå/grønne øyne... ikke psykiske lidelser, normalt forhold til sex og rus, kan lese bøker og aviser uten at de veier to tonn... bryr meg ikke om matralisme, men ser gjerne på eventuell utdanning for å være på samme nivå, vel- det var vel det
gompen Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 En smart, fornuftig og interessant hjerne. og sexy underarmer!
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 Her er hva jeg synes er bra måte å få meg til å smelte på: 1. Vær deg selv. Hele tiden og fullt ut. Om dama ikke smelter for deg, er ikke hun den rette for deg og du er ikke den rette for henne. Så vis hvem du er, gjør det du har lyst til å gjøre! Beste forelskelsesgrunnlaget. Mest tragiske jeg vet er menn som prøver for mye, om det er å blåse seg opp eller tone seg ned for mye. 2. Er du interessert i et forhold så bør du være opptatt av å finne ut hvem den andre er. Menn som prøver å finne ut hvem jeg er, lytter til meg, er veldig turn-on. Om du finner ut hvem jeg er, så vil du nok snart og fortløpende finne ut hva jeg liker og hva mine interesser er. Så f.eks. å gi noe jeg liker, gjøre noe jeg liker, eller hjelpe meg med noe jeg liker er absolutt kjempepluss! Men alt dette må være genuint. Når slik handling og interesse man viser er lett å gjennomskue at man gjør for å "få meg" så er det avskjed på grått papir.
Gjest grevinnen Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 For i det hele tatt å kunne komme nærme nok til å kunne smelte hjertet mitt, må han først passere nåløyet... For at en mann skal fange oppmerksomheten min må han være interessant, ha integritet, være fysisk aktiv, morsom, ha snille øyne og ro i sjela. Han må også være imøtekommende og gjerne utfordre meg litt verbalt. Sjarme er mer attraktivt enn pene trekk. Vennlighet, sosial intelligens, barnetekke og at han brenner for noe gir store pluss i margen. For at jeg skal forelske meg må han være fysisk attraktiv, ha en sterk personlighet (så ikke jeg meier han ned), være omtenksom og gjerne utfylle meg på en positiv måte. Er han for lik meg blir det fort kjedelig og ensformig, har vi for motstridende verdisyn og prioriteringer blir det for mange konflikter til at det er bryet verdt. Skal jeg bli glad i han, må jeg tilbringe mye tid sammen med han, og ha tid til å bli skikkelig kjent. Jeg skyr menn som maser og presser og har hastverk med å få ting i boks, men han må heller ikke virke likegyldig eller leke hard to get bare fordi han har lest en bok at det funker.... Jeg verdsetter ærlighet, og misliker spill som ikke er avtalt. (liker rollespill, men bare når begge er med på leken) Jeg har aldri hatt sans for menn som slåss og banner og pumper muskler før de går på byn, og vil aldri falle for den type "maskulinitet". Det funker helt sikkert for noen, men for min del er et ektefølt smil og et direkte blikk langt mer interessant.
Gjest Jytte Skrevet 15. juni 2007 #16 Skrevet 15. juni 2007 Glimt i øyet, sporty - og det viktigste .. han må være morsom
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2007 #17 Skrevet 15. juni 2007 Glimt i øyet, sporty - og det viktigste .. han må være morsom Enig. Og: han må må meg til å føle meg bra og at han er litt beskyttende. "Det ordner seg. Kom så tar vi et glass vin"-typen. Menn skal vite hva de vil og de skal være selvsikre. De skal ta initiativ og være en støttespiller på de aller fleste plan. De skal like familie og barn og gi sin kone klemmer og si at de elsker henne veldig ofte. Det synes jeg.
Bhrsrk Skrevet 15. juni 2007 #18 Skrevet 15. juni 2007 Det er vanligvis forskjell på hva kvinner sier de vil ha og hva som funker. Har du forresten noengang hørt om en drittsekk som ikke får damer?
Gjest Pax Skrevet 15. juni 2007 #19 Skrevet 15. juni 2007 (endret) Det er vanligvis forskjell på hva kvinner sier de vil ha og hva som funker. Har du forresten noengang hørt om en drittsekk som ikke får damer? Jeg var tilltrukket av drittsekker - helt til jeg gikk på en smell eller fem! Nå er jeg vis, unngår drittsekkene. Jeg vil anta at kvinner som faller for drittsekker gang på gang ikke har gitt seg rom til selvransakelse, og har ikke lært av tidligere feil. Endret 15. juni 2007 av Pax
Gjest El Patron Skrevet 15. juni 2007 #20 Skrevet 15. juni 2007 (endret) -- Endret 8. juli 2007 av El Patron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå