Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #1 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har tenkt å ta fri fra studier/jobb og flytte til Spania for et års tid, men er veldig usikker på hvor jeg skal bosette meg. Har lest endel i bøker om Spania og ulike byer, men blir ikke så mye klokere av å lese om alle stedene med ulike antall strender/innbyggere/historiske bygninger etc :o Tenker på sørøst- eller østkysten (øst i Andalusia, i Murcia- eller Valencia-regionen) Vil IKKE bo i norsk koloniene i Alfaz del pi etc (Nordmenn/norske pensionister kan jeg treffe her hjemme ) Hadde vært kjekt å bo blant spanjolene, lære språket og integrere seg litt, oppleve kulturen, ikke skandinaver/turister. Er det noen som har vært på sørøst-/østkysten eller kanskje bodd der som kan anbefale noen byer? Noen som vet om byen Valencia er en dyr by/dyrt å bo der? Er takknemlig for alle svar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 13. mars 2003 #2 Del Skrevet 13. mars 2003 Åhh, får jeg bli med? Jeg kunne tenkt meg å flytte på sørkysten jeg, mot grensa til Portugal. Har aldri vært der, men det høres så herlig ut! Landsbyer der de ikke snakker engelsk en gang! *drømme* Skjønner godt at du vil holde deg unna de norske ghettoene! Jeg drar iallfall ikke til Spania for å snakke norsk og spise brunost! Hmm, ble ikke så mye fornuftig svar av dette, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå