Gå til innhold

Må vi lage kirkeprogram ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man må vel ikke det nei. Hvis dere ikke vil lage selv så tror jeg kirken trykker opp hefte med teksten til salmene. Kan hende dere må betale ekstra. Poenget med å lage kirkeprogram (min mening) er jo at man vil gjøre det litt hyggelig for gjestene da de kan følge med hvor i løpet vi er. Men jeg vet at mange bare trykker opp teksten på salmene så det er nok fritt frem. Hvis dere ikke lager noe selv så synes jeg da at det blir litt upersonlig...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der

Istedenfor kirkeprogram kan man legge frem salmebøkene og la presten si hvilke salmer man skal synge. Det funker helt fint når man vil kutte ned på utgifter eller ekstraarbeid. Det er jo mer enn nok å ordne til den store dagen allikevel.

Men det er jo litt hyggelig med et lite minne fra kirken, også. Og man trenger jo ikke gjøre så mye utav det. Vi skal ha et A4-ark som vi bretter i to. På forsiden setter vi et bilde av kirken og en kort tekst med navnene våre, dato og navnet på kirken. Inni skriver vi bare tekstene til salmene vi skal ha. Og muligens hvilke soloinnslag det blir.

Lykke til icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes helt klart det blir mest personlig og hyggelig med kirkeprogram, men det er jo opp til enhver. Det koster jo heller ikke mange kronene å lage det selv..

Men man trenger jo selvfølgelig ikke ha det om man ikke vil.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi lager Kirkeprogrammene selv slik at gjestene kan følge med i ritualene litt mer.

Pluss pluss - det er jo veldig hyggelig minne å ha med seg da icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Anonym:Visste ikke at det var vanlig. Det har ikke vært kirkeprogram i de bryllupene jeg har vært i!!! Har ikke vært på samtale med presten ennå, så får høre hva han sier da.

"sommerbrud".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...