BIRE Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 En helt hærlig dag.. ja dagen kom .jeg våknet halv fem på morgenen og fikk litt panikk ang alt somskulle gjøres -om alle hadde fått med seg det de skulle .. litt hjelp der et øyeblikk.. noen telefoner og slikt så roet jeg meg ned..En god frokost på hotellet ( vi hadde tatt oss en deilig spa kveld dagen føre med stein masasje .. anbefales) Frisøren var neste post med forlover og svoger.. to timer der- skifte om til brude stasen- noe som ikke var lett pga av sikkert ti telefoner som ringte i et sett.. hjelp.. det var varmt denne lørdagen 9 juni..Min svoger hentet oss og kjørte oss til losby gods ..her møtte jeg en heste kyss - med to flotte hester og en fantastisk viktoriansk vogn- Fjord hester.. En utrolig følelse å sitte å se alle gjestene når vi kom kjørene- Nesten ikke et øye var tørt.. var veldig fint .. min sønn fulgte meg opp til min kjære.. Giftet oss ute i hagen med kjempe fint vær og alt var helt fantastiskt.. Hadde to små som brude pike og en ringbærer- våre barn.. maten var helt hærlig .. atmostfæren ..ja det var bare en flott dag.. Brude vals og taler gikk bra.. jeg klarte meg uten tårer .. som jeg har hørt mange andre nevne er at man smiler fra øre til øre og alt bare flyter forbi..he he .. :rødme: Kos Bire
Gummi Tarzan Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Høres ut som om du hadde en fantastisk dag, Bire Vi var utrolig heldige med været, krysser fingrene for at brudene som skal til pers i morgen er like heldige som det vi var! Vi hadde også en helt fantastisksuperduper dag!! Vi hadde vielse på stranda, og fikk plutselig 300 ekstra tilskuere. Vi hadde ikke regnet med at det kom til å være noe særlig mennesker på stranda så tidlig i juni, men med den temperaturen så var det jo helt fullt. Men det gjorde ingen verdens ting, tror badegjestene bare syntes det var koselig å få lov til å overvære vielsen. Vi hadde en solist som sang og vigsler fra Humanetisk forbund. Etterpå dro vi til Gjestgiveriet/Herregården der det ble servert fruktpunsj og fingermat og gjestene koste seg med crocket og boccia på plenen. Middagen begynte kl 18. Fantastisk god mat, bra, kort taler og en kjempeflink toastmaster gjorde det til minneverdig opplevelse.Etterpå var det kaker og bryllupsvals ( jeg tråkka på kjolen min flere ganger, men pyttsan!) før dansinga satte i gang for alvor. Var masse liv på dansegulvet til siste slutt og det var en hel gjeng som dro videre på nachspiel. Tror alle koste seg masse! Litt rart at det hele er over nå, man planlegger og planlegger og så er plutselig dagen der :-) Klarte å slappe av og bare kose meg gjennom hele dagen, det er jeg litt stolt over. Har generelt litt lett for å henge meg opp i detaljer, men ikke denne dagen, nei.. Nå er jeg fru - hurra!
Ray Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 GRATULERER til dere begge Det hørtes så koselig ut og jeg gleder meg kjempe mye til det er min tur :rødme:
mamma_mia Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Gratulerer så masse som nygift! Hørtes ut som en fantastisk dag!
Nine Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Gratulerer til dere begge Gummi Tarzan: Jeg var faktisk en av de 300 tilskuerne. Lå med båt midt ute i vika. Det så veldig koselig ut. Gleder meg til det blir min dag.
Gummi Tarzan Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Nine: Så utrolig morsomt at du var en av tilskuerne våre Jeg må innrømme at jeg ble litt perpleks når vi kom nedover stranda og det var så mange mennesker. Det var jo flere badegjester som hadde stilt seg opp rundt omkring for å følge sermonien, og i følge en av venninnene mine var det en av damene i bikini som hulket høyest av alle sammen.. Det var en utrolig morsom opplevelse og en helt superduper dag! Du har masse å se fram til, det er bare å glede seg
Gjest tomat Mina Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Så fantastisk det hørtes ut jeg vil også ha hest og vogn sånn som du beskrev det :rødme:
Gjest Gjest_Pinky_* Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Nine: Så utrolig morsomt at du var en av tilskuerne våre Jeg må innrømme at jeg ble litt perpleks når vi kom nedover stranda og det var så mange mennesker. Det var jo flere badegjester som hadde stilt seg opp rundt omkring for å følge sermonien, og i følge en av venninnene mine var det en av damene i bikini som hulket høyest av alle sammen.. Det var en utrolig morsom opplevelse og en helt superduper dag! Du har masse å se fram til, det er bare å glede seg Hei Gummi Tarzan! Vet ikke om du fortsatt leser disse sidene, men jeg prøver Jeg skal gifte meg neste år i Stavanger og har kjempelyst å ha vielsen på stranda. Jeg søkte på ¨vielse ved stranda¨på google og fikk opp denne siden. Jeg ser at dere ble viet på stranda, og jeg er veldig nysgjerrig på hvordan dette var og hvordan dere gjorde dette. Det hadde vært veldig snilt om du kunne fortelle noe om dette og kanskje gi meg noen tips. pinky
Flax Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Håper du får kontakt Pinky! Ellers vil jeg bare si at denne tråden var kjempe fin. Håper flere skriver litt om dagen sin. Artig å høre hvordan de enkelte organiserer dagen sin og hva slags "innslag" de har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå