Gå til innhold

Dame som holder tilbake informasjon

Anbefalte innlegg

Gjest MannMann
Skrevet

Jeg "dater" en dame, og etterhvert har det blitt mye sammenkomster. Vi drar på fisketurer, kino, ser film hjemme, går turer, shopper sammen, går på byen sammen o.l. I helgene overnatter vi hos hverandre nesten hver helg. Vi bor da hver for oss, med 20 km mellom oss. Jeg anser vårt forhold som et "forhold" i startfasen. Noe jeg vet hun også gjør, hun har fortalt meg hvor stor pris hun setter på meg, som venn og kjæreste.

Hun er tidligere samboer med 2 forskjellige, og har barn med den første.

Jeg er singel på ¨9'ende året uten barn. Når vi er sammen er det ofte med hennes barn tilstedet, og alt ser fint ut.

I dag møtte jeg datteren hennes på en bensinstasjon, hun var ute på mopeden og fyllte bensin. Jeg ble stående å prate litt med henne, om litt av hvert. Jeg fikk da fortalt at x'n til moren, var på besøk, og dattern reiste så fort han kom, hun går ikke godt i lag med denne mannen. Videre fortalte hun at hun var glad det endelig var sommerferie til helga, og hun gledet seg enormt til de skulle til Frankrike i sommer. Dette hadde jeg ikke noe anelse om skulle skje. Jeg ga ikke uttrykk over at jeg ble sjokkert til datteren, men fortalte litt om frankrike og hvor hyggeligt det er der. Ikke nok med det, men denne x-typen hennes skulle iallefall være med, noe hun ikke sette så stor pris på, men hun sa hun skulle holde ut de 14dagene. Kan vel si at jeg ikke heller satte pris på dette.

Prøvde å få tak i dama på telefon nå i kveld, men jeg vet hun jobber kveldskift i dag, og sendte henne en melding i tillegg. Det har enda ikke kommet noe svar, og jeg begynner selvfølgelig å lure på hva det går i.

Jeg ser på det som svik å ikke fortelle slike planer for meg, så lenge vi har sånnt forhold som vi inntil i dag hadde.

Vet ikke hva som kommer til å skje, men dette har satt et skår i livsgleden, jeg inntil i dag hadde.

Hva mener dere, hvordan hadde du reagert? Fint viss jeg får noen synspunkter, var godt å få luftet problemet da, hjelper litt bare det. Synes ikke noe særlig om at hun drar til Frankrike på ferie med x-typen, han er ikke barnefaren engang.

Når jeg tenker mer og mer på dette, så faller det en tråd og to på plass... hun har plutselig begynnt å gå til solstudioet her i byen, hver dag i de siste ukene, må være brun til sommeren er forklaringen. Greit nok det, men sannheten er vel at hun må være brun til frankrike turen. I tillegg så har hun et av mine visakort disponibelt, et kort med ikke all for mye penger på, men noen tusen hver mnd går inn på dette. Jeg ga henne dette fordi jeg ofte spiser der, og nyter goder av å bo hos henne de fleste helger, derfor betaler jeg litt igjen for dette med visakort til henne.

Nå sjekket jeg nettopp saldo og historikken på kortet, og det viser seg at det er handlet en del på butikker som jeg kan assosierer med syden reiser. Shopping i koffert og veske butikk o.l.

Blir litt frustrert og skuffet.

Prøver å tenke positivt, men det er ikke lett i dag, får nok en lang og grublende dag på jobben i morgen.

Kommentarer mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det virker jo som om hun lurer deg kraftig. Skjønner godt at du er frustrert og skuffet. Du må få snakket med henne så fort som mulig, bli ferdig med det. Og dessverre, hvis ikke datteren hennes er en lystløgner eller noe, så virker det jo som om hun du tenker på som kjæresten din ikke tar forholdet deres like alvorlig.

Husk å få tilbake visakortet...

Gjest Gjest
Skrevet

Hm.. det første som slår meg er at kanskje denne dattra på moppa egentlig ikke liker at mor har funnet seg type. Kan det være at dattra dikter opp at moren har ex-typen på besøk, slik at du skal dumpe mora?

Skjønner ikke hvorfor dattra skal begynne å snakke om ex`n til moren, når mor har fått seg ny kjæreste? Det skurrer litt det. Kjører hun moped er hun jo over 16 år, så ...trodde de hadde lært seg om hva det ikke var lurt å røpe da. Jeg hadde aldri røpt om ex`n hadde vært der, dersom jeg ville at den nye kjæresten ( deg) skulle fortsette å være sammen med moren.

Dersom dattra ikke vil at mora skal være sammen med deg, er det lett å dikte opp at de skal til frankrike, og at han skal være med. At hun tar sol og ønsker å bli brun trenger jo ikke være pga eksen. Kanskje hun vil bli brun og fin for deg? :)

Spm er jo hva du skal gjøre. Du kan jo konfrontere moren med det, og se hva som skjer. Ser hun sjokkert ut, er det dattra som er lystløgneren. Men da kan det være at dattra blir skikkelig pist på deg fordi du har sladret.

Gjerne oppdater oss, dette vil jeg gjerne vite hvordan ender;)

Skrevet
Jeg "dater" en dame, og etterhvert har det blitt mye sammenkomster. Vi drar på fisketurer, kino, ser film hjemme, går turer, shopper sammen, går på byen sammen o.l. I helgene overnatter vi hos hverandre nesten hver helg. Vi bor da hver for oss, med 20 km mellom oss. Jeg anser vårt forhold som et "forhold" i startfasen. Noe jeg vet hun også gjør, hun har fortalt meg hvor stor pris hun setter på meg, som venn og kjæreste.

Hun er tidligere samboer med 2 forskjellige, og har barn med den første.

Jeg er singel på ¨9'ende året uten barn. Når vi er sammen er det ofte med hennes barn tilstedet, og alt ser fint ut.

I dag møtte jeg datteren hennes på en bensinstasjon, hun var ute på mopeden og fyllte bensin. Jeg ble stående å prate litt med henne, om litt av hvert. Jeg fikk da fortalt at x'n til moren, var på besøk, og dattern reiste så fort han kom, hun går ikke godt i lag med denne mannen. Videre fortalte hun at hun var glad det endelig var sommerferie til helga, og hun gledet seg enormt til de skulle til Frankrike i sommer. Dette hadde jeg ikke noe anelse om skulle skje. Jeg ga ikke uttrykk over at jeg ble sjokkert til datteren, men fortalte litt om frankrike og hvor hyggeligt det er der. Ikke nok med det, men denne x-typen hennes skulle iallefall være med, noe hun ikke sette så stor pris på, men hun sa hun skulle holde ut de 14dagene. Kan vel si at jeg ikke heller satte pris på dette.

Prøvde å få tak i dama på telefon nå i kveld, men jeg vet hun jobber kveldskift i dag, og sendte henne en melding i tillegg. Det har enda ikke kommet noe svar, og jeg begynner selvfølgelig å lure på hva det går i.

Jeg ser på det som svik å ikke fortelle slike planer for meg, så lenge vi har sånnt forhold som vi inntil i dag hadde.

Vet ikke hva som kommer til å skje, men dette har satt et skår i livsgleden, jeg inntil i dag hadde.

Hva mener dere, hvordan hadde du reagert? Fint viss jeg får noen synspunkter, var godt å få luftet problemet da, hjelper litt bare det. Synes ikke noe særlig om at hun drar til Frankrike på ferie med x-typen, han er ikke barnefaren engang.

Når jeg tenker mer og mer på dette, så faller det en tråd og to på plass... hun har plutselig begynnt å gå til solstudioet her i byen, hver dag i de siste ukene, må være brun til sommeren er forklaringen. Greit nok det, men sannheten er vel at hun må være brun til frankrike turen. I tillegg så har hun et av mine visakort disponibelt, et kort med ikke all for mye penger på, men noen tusen hver mnd går inn på dette. Jeg ga henne dette fordi jeg ofte spiser der, og nyter goder av å bo hos henne de fleste helger, derfor betaler jeg litt igjen for dette med visakort til henne.

Nå sjekket jeg nettopp saldo og historikken på kortet, og det viser seg at det er handlet en del på butikker som jeg kan assosierer med syden reiser. Shopping i koffert og veske butikk o.l.

Prøver å tenke positivt, men det er ikke lett i dag, får nok en lang og grublende dag på jobben i morgen.

hun holder både deg og eksen varm slik at hun etterhvert kan se an hvem hun vil ha. kanskje hun ser an ferien med eksen for å avgjøre om hun vil ha han eller ikke. det er mange som synes det er greit å holde på slik- med to samtidig, men det synes ikke jeg. jeg ville ikke gjort det! tror ikke nødvendigvis at hun lurer deg, men at hun er usikker på hva hun føler. det aller beste er uansett å ta opp dette her, slik at du ikke går gjennom hele sommeren i uvisshet!!

og hvis jeg var deg, så ville jeg ha nappa tilbake det visakortet med en gang! jeg hadde hatt dårlig samvittighet for å bruke kortet til en annen, men hun har tydeligvis ikke den innstillingen.

Skrevet

Sørg for at det ikke er mer en mange kronene på det kortet ihvertfall........

Gjest Gjest
Skrevet

Her har vi en dame som sjonglerer mellom to menn og som ikke har mye skrupler :kaffe:

Greit nok at det kan være vanskelig å føle noe for to stykker, men hun kan i det minste ha folkeskikk nok til å informere deg om at du ikke er den eneste.

At hun heller vil ha eksen med på ferie og ikke deg sier jo litt om din status.

Nei, napp tilbake det kortet og ønsk henne god tur. :klem:

Gjest El Patron
Skrevet (endret)

--

Endret av El Patron
Gjest =tentacle=
Skrevet
Hm.. det første som slår meg er at kanskje denne dattra på moppa egentlig ikke liker at mor har funnet seg type. Kan det være at dattra dikter opp at moren har ex-typen på besøk, slik at du skal dumpe mora?

Skjønner ikke hvorfor dattra skal begynne å snakke om ex`n til moren, når mor har fått seg ny kjæreste? Det skurrer litt det. Kjører hun moped er hun jo over 16 år, så ...trodde de hadde lært seg om hva det ikke var lurt å røpe da. Jeg hadde aldri røpt om ex`n hadde vært der, dersom jeg ville at den nye kjæresten ( deg) skulle fortsette å være sammen med moren.

Dersom dattra ikke vil at mora skal være sammen med deg, er det lett å dikte opp at de skal til frankrike, og at han skal være med. At hun tar sol og ønsker å bli brun trenger jo ikke være pga eksen. Kanskje hun vil bli brun og fin for deg? :)

Spm er jo hva du skal gjøre. Du kan jo konfrontere moren med det, og se hva som skjer. Ser hun sjokkert ut, er det dattra som er lystløgneren. Men da kan det være at dattra blir skikkelig pist på deg fordi du har sladret.

Gjerne oppdater oss, dette vil jeg gjerne vite hvordan ender;)

Det ville være rimelig utspekulert av datteren å lyve om dette, i tillegg til at risikoen for å bli tatt i løgnen er svært stor. Han vil jo konfrontere kjæresten med historien.

Hun er for gammel til å fortelle det helt troskyldig også. Kanskje liker hun trådstarter godt, og dette er hennes måte å advare ham om at han blir lurt på? Hun er kanskje lite begeistret for å være inndratt i morens dobbeltspill.

Uansett om eksen nå kan være bare venn, så forteller man ny kjæreste om slike ferieplaner og tar en eventuell diskusjon på det. Sannsynligheten for at han er fortsatt elsker eller potensiell som kjæreste igjen, høres stor ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke si annet enn at her ringer det flere bjeller. Kan heller ikke skjønne at noen kan være så sjofle å ikke fortelle om en ferietur, men ha samvittighet til å ta imot penger av deg..... Det værste er at jeg ikke forstår hvordan disse damene klarer å skaffe seg typer. Ønsker deg en god :klem: . Ta tilbake visakortet ditt, og ta heller med noe mat /fin eller betal handlerunden når du er der....

Gjest Gjest
Skrevet

Her hadde det i alle fall blåst opp til storm i alle fall. Tøm kontoen for penger, og sperr kortet. Om hun ikke har sagt til deg at hun skal på ferie med eksen, uten deg, er hun ikke verdt klærne hun har på seg en gang..

Gjest Gjest_marion_*
Skrevet

Uff, dette virker ikke helt bra, nei. Jeg er ikke tilhenger av oppstyr, så jeg hadde nok først og fremst sperret det visakortet, og siden sett ting an i stillhet, for å finne ut om det er noe hold i "ryktene".

Men hvis alt er sant, er det helt åpenbart at hun ikke fortjener deg! Du er tydeligvis en real mann som deler utgifter og betror henne Visa-kortet.

Skrevet

Sperr visakortet og KREV en forklaring. Man reiser ikke på ferie med eksen når man har en ny kjæreste! :sinna:

Gjest Gjest
Skrevet

Hei alle her. Jeg kan vel starte med at jeg er definitivt singel igjen, etter knappe 24timer i venteboksen kom svaret. Dvs, hun var flink nok til å komme hjem til meg. Ringte meg i går kveld, etter at jeg hadde ringt flere ganger, og sendt flere medlinger om hva det går i, så nå ville hun komme innom for vi måtte snakke sammen. Så troppet hun opp hjemme hos meg, og gjett hvem som kjørte. Hun prøvde seg med historien som starter med: "Jeg har tenkt litt"... noe jeg forøvrig tviler på.

Jeg innså ganske kjapt i samtalen at dette er over, og jeg tok det overraskende bra, ble vel mer forbannet inni meg enn trist og lei. Men det kommer vel en av dagene når jeg har fått bearbeidet tankene litt.

Sånn jeg forstod det så hadde hennes datter fortalt at hun snakket med meg på bensinstasjonen, og resten av den historien, så hun følte hun måtte komme opp med en forklaring. Greit nok, men jeg ga klart utrykk hva jeg mente om måten hun har taklet dette på. Jeg lurte på om hun hadde planlagt denne ferien i lang tid, noe hun kunne bekrefte var 3uker siden. Jeg fikk henne til å komme med flere mindre innrømmelser også, hun ble lei seg da hun måtte til "veggs" med flere innrømmelser, og jeg må si jeg koset meg, når jeg så hun ble blank i øynene, for hun innså vel kanskje at hun ikke hadde vært snill pike.

Hun har som flere av dere nevnte, holdt 2 mannfolk "varme" for å se hva det blir til. At han andre godtar det, tar jeg rennefart og driter i, jeg skal iallefall ikke behandles sånn. Jeg har innsett tapet, selv om jeg i dag inser at det kanskje ikke var så stort tap alikevel. Merkelig følelse jeg sitter med her i dag, jeg er liksom bare likeglad, føler ikke noe stort savn, eller sorg.... ble dette kvalmt?

Visa kortet hadde hun ikke vett til å ta med seg og lever, skulle komme innom med det over helgen sa hun. Men hun trenger ikke bekymre seg for det, for det er stengt og tomt...hehe, håper bare hun står med full handle tralle og skal dra kortet mitt for siste gang..... hadde vært gøy å sett panikken da.

Så fort kan det alså snu i livet, fra den ene dagen i forhold til den andre dagen som singel. Hadde faktisk ikke sett for meg en sånn avslutning så lenge det gikk den veien det gikk. Hun setter viss mer pris på han der andre, noe jeg ikke kan gjøre noe særlig med alikevel. Blir sittende å tenke litt på hennes barn, som overhode ikke liker denne andre mannen hun har holdt varm, og det undrer meg at hun ikke tar hensyn til dette i sine valg.

Nå skal jeg prøve å ikke ofre dette en tanke mer denne helgen.

For nå skal jeg på jobb noen timer, før jeg kl. 14 skal i båtbutikken å hente båten jeg har ventet på i 4uker. Gleder meg iallefalll over noe!

Ellers takk for engasjamentet dere viste i saken. Godt å ha en plass å taste ned sine tanker og spørsmål, og kjempefint at dere tar dere tid å svare.

Ha en kanon flott helg alle sammen.

Gjest Gjest_Sigrid_*
Skrevet

Etter å ha lest innlegget ditt ganske nøye - og må gå ut fra at det er sant det du skriver - så forstår jeg utrolig godt at du er skuffet. Kanskje til og med sint.

Det virker rett og slett som om du har kommet ut for en dame som ikke har noe særlig med integritet eller intelligens. Hun hørtes slu ut.

Jeg ville ha tatt mitt Visa-kort tilbake med en eneste gang og sagt at jeg følte meg sveket. Og at jeg vil ha en lengre pause i forholdet.

Hvis hun vet at du er mer på tuppa etter henne enn hun er etter deg, har hun deg jo i sitt grep...

En slik oppførsel som hun viser er helt uakseptabel.

Kan ikke dere menn se etter pene og sexy men hyggelige og ærlige damer?

Skrevet

Like greit å bli kvitt den dama ja! Kos deg med båten og nyt sommeren!! :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes en del falske mennesker ja, vær glad for at du fant det ut såpassa tidlig, jeg ønsker deg en riktig god sommer, og husk at det finnes mange flotte og ærlige damer der ute :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...