lillen Skrevet 12. mars 2003 #1 Del Skrevet 12. mars 2003 Er det noen som vet om noen bra arabiske artister, eller evt sanger? Jeg elsker arabisk musikk. Gjerne magedans-musikk også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 12. mars 2003 #2 Del Skrevet 12. mars 2003 Du kan søke etter Amr Diab. Han er ganske stor i arabermusikken. Videre kan du søke etter Alabina, og da særlig legge merke til de tilfellene hvor hun er sammen med Gypsy Kings. Nettet er proppfullt av arabisk musikk......... :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. mars 2003 #3 Del Skrevet 12. mars 2003 Tips: Habibi (oslo) fredager. Magedanselærerinnen min opptrer (21.30 ca. ikke hver fredag, tror jeg, ) hun er kjempeflink!! (også er det god persisk mat der, og bra stemning) Annet tips: Filmen "moonson Wedding". Masse bra musikk, + at den slo ihjel noen av mine fordommer ( :oops: ), + at det er en veldig morsom/søt film i seg selv! Jeg har "litt dilla" på arabisk musikk selv for tiden (og går selfølgelig på magedans-kurs. DET kan også anbefales, er kjempegøy og bra trening)! også kan du imponere mannlige venner med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå