Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ofte ikke så god tid til å trene, pakke bagen og dra et sted tar gjerne alt for lang tid.

Hvis jeg bare kan sette på meg joggeskoa og sette i gang med et eller annet hjemme i stua hadde trening passet så mye bedre inn i tidskjema. Jeg har jo alltids 30 min til overs.

Trenger noen tips til trening der jeg får opp pulsen, som ikke krever masse utstyr og som jeg kan gjøre hjemme i stua!

Takker på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Trenger noen tips til trening der jeg får opp pulsen, som ikke krever masse utstyr og som jeg kan gjøre hjemme i stua!

Hoppe tau! Danse!

Gjest =tentacle=
Skrevet

En stepbenk (eller tilsvarende du kan trakke opp på, som er noenlunde stødig) og sprek musikk :)

Gjest Kristin_
Skrevet

Finnes ganske mange ok treningsvideoer på pluss minus 30 min. Carmen Electra har en som heter Fit to strip. Den har ingenting med stripping å gjøre (er bare en del av en serie med sånne strippe-trenings-dvder, men denne har ikke så mye som et vrikk), men er et styrkeprogram sammen med en personlig trener, og det er en skikkelig effektiv treningsøkt, tro meg!

Dessuten er det jo ingen dum ting å prøve å få i gang aktivitet der du kan, gå steder i stedet for å kjøre/ta trapp i stedet for heis, sykle o.l. Dette kan ofte gjøre at forbrenningen økes en del uten at man trenger å sette av veldig mye tid til trening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...