Gjest Gjest_ulla_* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg skal reise på forretningsreise til et sted hvor det ikke går rutefly, så jeg er nødt til å reise med charter, rettere sagt ving. Det står at jeg bare har lov til å ha max 5 kg håndbagasje. Da sliter jeg aldri så lite granne, ettersom jeg er -nødt- til å ha med meg laptop, og bare denne + vesken veier 3.9 kg... Jeg må jo ha med meg lommebok og mobil og litt sånt i tillegg, så jeg sliter litt med å holde meg til 5 kg. Hvor nøye er de på dette? Jeg har aldri reist med charter før. Veier de all håndbagasjen min også. Kan jeg "lure" dem med å holde mobil/bok/annet i hånden når jeg sjekker inn? Evt prøve å stappe så mye som mulig i bukselommene, det kommer til å se skikkelig lurt ut
Pasha Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 jeg har aldri måtte veie håndbagasjen min.. verken med ving eller med noe annet selskap (rutefly)
Pasha Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 men ser du overleset ut med håndbagasje så kan det nok hende at de veier den ja. men laptop + en veske med nevnte ting oppi trur jeg du slipper unna med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå