Gå til innhold

oversikt over blomster?

Anbefalte innlegg

Gjest brud07
Skrevet

Jeg lurer på hvilke blomster jeg vil ha i buketten min, har sett link til en oversikt her inne før..

Jeg har antikkhvit kjole og korallrøde sko. Jeg vil ha blomster i lignende farge som skoene. Ganske klarrød med en anelse gult i, men forsatt ikke orange farge. Noen som vet om noen blomster (roser, liljer, osv) som har dennew fargen??

Håper noen kan hjelpe, begynner å haste litt her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på hvilke blomster jeg vil ha i buketten min, har sett link til en oversikt her inne før..

Jeg har antikkhvit kjole og korallrøde sko. Jeg vil ha blomster i lignende farge som skoene. Ganske klarrød med en anelse gult i, men forsatt ikke orange farge. Noen som vet om noen blomster (roser, liljer, osv) som har dennew fargen??

Håper noen kan hjelpe, begynner å haste litt her..

Hei! Jeg kan nok ikke hjelpe deg med den siden du mener, men på www.bernzonsblommor.se er det enormt med bilder. Kanskje du kan finne noe der! :blomst:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes du skal ta med deg skoene til blomsterbutikken, det er fryktelig vanskelig å sjekke noe her inne for så å ta med seg et bilde til butikken, for det første kan det hende at butikken ikke kan skaffe den blomsten, bilder har dessuten en tendens til å lyve litt når det gjelder farge. Er blomsterdekoratør og har opplevd noen ganger at kunder blir kjempeskuffet når de har bedt om en spesiell rose som de har sett et sted istedenfor å be om en rose i en bestemt farge. Ofte er de anderledes enn på bildene. Lettere å fortelle blomsterdekoratøren hvilken farge du vil ha så plukker de ut de blomstene de finner som passer. Men det var vel egentlig ikke det du spurte om, og ja det finnes en del blomster i den rødfargen jeg tror du mener, blant annet roser.

Gjest Gjest
Skrevet

Takker for tips! Jeg får ta med skoene til noen som er flinke.. Var innom Mester Grønn og de sa jeg måtte vite navnet på blomstene selv for at de skulle fikse det, men så er nok det en ganske mye rimeligere løsning da.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Takker for tips! Jeg får ta med skoene til noen som er flinke.. Var innom Mester Grønn og de sa jeg måtte vite navnet på blomstene selv for at de skulle fikse det, men så er nok det en ganske mye rimeligere løsning da.

Ja de er nok en del rimeligere, men synes kanskje at du skal velge en litt enklere variant men en dyktig blomsterdekoratør til brudebuketten og så heller ordne det andre selv..... trenger ikke å koste all verden selv om man bruker en blomsterdekoratør.... Har jobbet hos mester gørnn også og noen der er veldig flinke mens andre er vel ikke fult så flinke.... Er dessuten der jeg har hatt størst problemer med bestilling av varer, dvs bilder kontra det virkelige utseendet på blomster.... bestiller rosa får fersken osv.... Mn det er jo noen få år siden så kan hende de har blitt bedre på disse tingene siden da.... Synes du skal gjøre det du har mulighet og råd til jeg, men hvis det betyr noe for deg at buketten stemmer overens med skoene hadde jeg nok prøvd en blomsterdekoratør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...