Gjest Anne_Karin Skrevet 11. mars 2003 #1 Skrevet 11. mars 2003 Heisann! Jeg har store problemer med denne siden: www.ultimatewedding.com Jeg får vist bildene på siden og etter en stund henger hele maskinen seg. I etterkant får jeg heller ikke vist bildene på sider som VG,Dagbladet osv. Hva er det som gjør dette og hvordan kan jeg fikse det slik at jeg kan se på den nevnte siden uten problemer? Anne Karin
Gjest Lea Skrevet 11. mars 2003 #2 Skrevet 11. mars 2003 Kan være mye rart... Hvilket OS? Har du scannet for virus? Hvilken internett-tilkobling? Har du full harddisk? Har du defragmentert i det siste? Har vært borti dette problemet med en del PC-er som har full disk og som er fylt opp med nedlastinger av forskjellige typer.. er usikker på om det har vært virus på dem. Dessuten er det en pop-up på den siden du linket til. Kanskje du burde prøve å legge inn en pop-up-stopper? Jeg hadde problemer med KG på en PC på jobben pga en pop-up for en god stund siden. PC-en hengte seg skikkelig hver gang.
Viva_ Skrevet 12. mars 2003 #3 Skrevet 12. mars 2003 Den sida bruker en rekke rare scripts. Du kan sjekke på: http://windowsupdate.microsoft.com/ Last ned alt du får melding om!
Gjest Anne_Karin Skrevet 12. mars 2003 #4 Skrevet 12. mars 2003 hei igjen! Løsningen for meg ble å installere en liten browser som er uavhengig av Explorer-den laster fint ned siden! Takk for hjelpen! Anne Karin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå