Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet
http://www.side2.no/mote/article1113246.ece

hvordan i helvete greier de å lage krøller med rettetang..? håret mitt blir kun stritt av rettetang. :sjenert:

Du tar rettetange i håret og så snurrer du håret rundt den. Da får du litt større krøller en du ville fått med en krølltang. Og det blir VELDIG fint. Har sett det på en venninne.

Skrevet

jeg skjønner fremdeles ikke? bare snurrer du rettetangen? :s

Skrevet

Ikke så lett å forklare, men du snurrer(tvinner) rettetangen rundt, slik du vil ha krøllene.. Valnsklig å forklare, lett å gjøre.. Kanskje du kan prøve deg frem, det er ikke så vansklig=)

Skrevet
Dra tangen et lite stykke nedover på håret, og vri deretter 180 grader. Fortsett å dra rettangen helt ut gjennom håret, mens håret ligger i 180 graders vinkel mot tuppen. Til slutt tvinner du håret lett mellom tommel og pekefinger, forklarer hårstylisten.
Skrevet

Jeg lager også krøller m rettetangen. Bare snurrer den rundt samtidig som jeg "drar" den nedover. De blir veldig fine :) Dumå nesten bare prøve deg frem.

Skrevet

får vel bare prøve meg frem da. :D funker dette på hår som er litt kortere enn til skuldrene??:D

Skrevet

Jeg fikk med en Cd som viste hvordan en gjorde det...

For meg var det helt umulig å få dette til på datteren min... tror heller på krølltenger jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...