Polly Ester Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg syns den er så avansert... jeg skjønner lite når jeg kobler den til PC suite - jeg finner ikke igjen noe. Og så har jeg lyst til å få et bilde som bakgrunnsbilde over hele skjermen - er det mulig? Jeg har lyst til å ta bort operatørlogoen, er det mulig? Jeg har lyst på et nytt tema, men det er ikke noe å laste ned. Har forstått at det finnes på CD'n som fulgte med telefonen, men jeg skjønner ikke hvordan det funker... Og ringetoner og meldingstoner. Jeg har gått inn på generell profil og endre og har endret til det jeg vil ha både til ringetone og meldingstone - og det står at det er de jeg har valgt. Men, allikevel; når jeg får melding som kommer den pip-pip, pip-pip som er standard Nokia, og det er Nokia ringetone også. Hvordan stiller jeg inn så det blir riktig?
Polly Ester Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jaha... Takk for ingenting, liksom... Endret 15. juni 2007 av wander
Phantasy Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Når det gjelder det med profil, har du valgt den profilen du har tilpasset da? Og ang temaer så er det masse fine temaer man kan laste ned her http://www.zedge.net Det legger du inn på tlf og innstallerer. Ikke vanskelig. Bakgrunnsbilde må du vel velge i profilvalg, eller finne frem bilde og velge "bruk". Operatørlogo har jeg gitt opp å prøve å fjerne Ting er litt mer komplisert på N73 har jeg lagt merke til. Jeg brukte lang tid på å skjønne enkelte ting.. Jeg bruker ikke PC suite, så der kan jeg ikke hjelpe deg.. Håper dette hjalp litt.. Endret 16. juni 2007 av Phantasy
Polly Ester Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Takk, det hjalp meg, ja. Skal sjekke ut den siden med temaer. Jeg fikk til å tilpasse profilen nå, så jeg fikk til ringelyden i hvert fall. Jeg tror jeg skal få til meldingslyd nå også, men jeg vet ikke helt hvilken mappe jeg må legge lyden i for at den skal komme fram i oversikten. Jeg har den liggende i en mappe i innboksen siden jeg har overført den fra en annen mobil, men jeg får ikke flyttet den derifra. Så jeg prøver meg nok på PC Suite for å se om jeg ikke får flytta det der. Takk for svar
Kaffeavtalen Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Finnes det ikke automatisk tastelås på N73?? Det er noe jeg savner.
Polly Ester Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Fant ingenting om det i brukermanualen i hvert fall, men jeg har ikke lett så masse, for jeg bruker ikke funksjonen selv...
Phantasy Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Nei, finnes ikke automatisk tastlås Ang det med hvor man skal lagre meldingslyder og sånt; Jeg legger det i "sounds" og en egen mappe som heter "meldingslyder". Musikk har jeg i en undermappe som heter "Digital lyd" Og de kommer frem der. Hvis du legger de på minnekortet.
Polly Ester Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2007 Fant heldigvis ut av det med meldingslyd også nå... Jeg fikk på blåtann av svogeren min så den la seg i innboksen min. Jeg måtte lagre den for at den skulle komme fram i oversikten over ting jeg kunne velge i profilene. Men, det er heller ikke mulig å få et bilde til å dekke hele skjermen? Er det nødvendig at et felt over og under bilde bare ikke dekkes av bildet?
Gjest Lisern Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Hvor på mobilen skal jeg legge inn temaene? Jeg har lastet ned fra zedge.net
Polly Ester Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. juni 2007 Når jeg har lastet ned et tema så kobler jeg telefonen til pc'n og dobbelklikker på den nedlastede filen så får jeg spm om jeg vil installere temaet, og etter at jeg har svart ja så går det av seg selv. Etterpå finner jeg igjen temaet samme sted som de andre temaene ligger... så jeg har ikke lagt de noe sted selv.
Gjest Lisern Skrevet 23. juni 2007 #12 Skrevet 23. juni 2007 Grunnen til at jeg ikke fant det er fordi jeg ikke kjenner mobilen men fant det tilslutt når jeg skjønte at jeg måtte gå inn på minnebrikka og ikke mobilen når jeg endelig fant filbehandling :S hohoho skal ikke være lett med ny mobil!
Ek_Erilar Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 Finnes det ikke automatisk tastelås på N73?? Det er noe jeg savner. Nei, men du kan laste ned en her: http://fuse.stc.cx/autolock/
Phantasy Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Dette med å få ett bilde til å dekke hele skjermen vet jeg faktisk ikke så mye om. Har klart det en gang med ett bilde og prøvde med ett annet og da gikk det ikke. HVa som var forskjellen på de bildene vet jeg ikke...
Gjest :) Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 Dette med å få ett bilde til å dekke hele skjermen vet jeg faktisk ikke så mye om. Har klart det en gang med ett bilde og prøvde med ett annet og da gikk det ikke. HVa som var forskjellen på de bildene vet jeg ikke... Det går ikke an å få bilde over hele skjermen, en stor ulempe med telefonen. Last ned et tema som du liker godt,der finnes mange forskjellige til nokia n73: http://www.zedge.net/themes/921/nokia-n73-themes/ Men kan noen veilede meg til hvordan jeg skifter meldingstone?
SilkeSatan Skrevet 19. oktober 2007 #16 Skrevet 19. oktober 2007 Uff.. Nå husker jeg ikke hvordan man skiftet meldingstone igjen. Men jeg mener det var noe med at du går inn på meldingslyder, så kan du legge til en tone der? Kan det stemme ? Har nettopp solgt min N73, så får ikke sjekket det heller.
Gjest Blaze Skrevet 20. oktober 2007 #17 Skrevet 20. oktober 2007 Skifte av mld lyd: Meny-verktøy-profiler-velg tilpass på den profilen du bruker-varselstone for meld- så velger du tone.
Gjest The_Don Skrevet 20. februar 2008 #18 Skrevet 20. februar 2008 Finnes det ikke automatisk tastelås på N73?? Det er noe jeg savner. det finnes heter auto lock. kul som bare det. AutoLock v1.1 (.sisx) finnes på : http://s60addons.com/autolock/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå