Gå til innhold

Spørsmål ang. solosang.

Tussilago

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at kirken har noen som kan synge i kirken under bryllup? Var i en begravelse og der var det solosang og jeg vet at han som sang der har sunget for flere andre også. Er det slik der dere bor? Hvor mye pleier dette å koste?

Dere andre som skal ha solosang, hvor fant dere noen til å synge?1212[ Dette Innlegg er endret av: Tussilago den 2002-04-01 13:37 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha en veninne av meg som skal synge, hun er kjemppe flink! Men vi fikk beskjed fra kirkekontoret om at hvis vi ville ha solo sanger så måtte vi ta kontakt i god tid å at vi evt måtte betale ekstra. Vet desverre ikke hvor mye.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en datteren til et vennepar av mine foreldre til å synge i kirken for oss.

Amazing grace.

Syntes dere det er en BEGRAVELSE-SANG???

Syntes nemli ikke det selv helt til en venninne av meg sa det!

Takk icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så heldig at lillesøsteren min er flink til å synge.

Hun går på en musikkskole, og der har de hatt forespørsler om dette flere ganger.

Så om dere ikke kjenner noen eller vet om noen dere kunne tenke dere å ha til å synge, må vel det være en smart måte og finne noen på?

Dette er jo ganske unge elever, så de skal sikkert ikke ha all verden for det heller...

Vi skal ha med tre strykere i tillegg til søsteren min, og de ville ikke ha noe for det. Men de fikk tibud om en flaske vin eller noe hver, og det var stas icon_lol.gif

Og til Cream:

Vi hadde amazing grace i bestefars begravelse, så jeg vil ikke ha den på vår bryllupsdag.

Men sangen er nydelig den, så føler dere at sangen er riktig for dere, så ville jeg hatt den!

Vi skal forresten ha " Mitt hjerte er ditt".12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...