Drua Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har en pakke med Casting innerst i skapet som jeg plutselig fikk lyst til å bruke, men jeg er usikker på hvor lenge den har stått der. Hvor lenge holder slike produkter seg?
Gjest StockDama Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 jeg brukte en hårfarge som var godt over et år gammel...funka som den skulle den, men kan hende det bare var ren flaks.
Drua Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Teit at det ikke er holdbarhetsdato. Er et nummer i bunnen av pakken, men det vet jeg jo ikke hvordan man tolker, eller om det har noe med holdbarheten å gjøre i det hele tatt. Kjipt hvis det ikke blir bra...
Gjest StockDama Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 prøv bitte litt på en del av håret du kan klippe bort om det går skeis?
Drua Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 prøv bitte litt på en del av håret du kan klippe bort om det går skeis? Nei, altså, jeg har jo alltid hatt lyst på pannelugg...
Drua Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 En dame jeg snakket med på Vita just nu sa at uåpnet er holdbarheten mange år. Så da satser jeg på at det går fint
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Nei, altså, jeg har jo alltid hatt lyst på pannelugg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå