Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jåla
Skrevet

Hvilket sminkemerke er din favoritt når det gjelder kvalitet og design? Mitt merke er absolutt Chanel. Designen er nydelig, og produktene har god kvalitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Designmessig så tror jeg min favoritt er Guerlain. Jeg har sminke fra alle mulige merker, men jeg havner ofte tilbake til sminke fra Clinique og Helena Rubinstein. Veldig bra kvalitet på de produktene jeg har testet(blant annet foindation og concealer).

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Chanel er min store favoritt, så kommer Dior. Men kjøper fra mange andre merker også.

Gjest Deception
Skrevet

Chanel, Guerlain, Helena Rubinstein og litt YSL. Make Up Store har også mye bra. :)

Skrevet
Hvilket sminkemerke er din favoritt når det gjelder kvalitet og design? Mitt merke er absolutt Chanel. Designen er nydelig, og produktene har god kvalitet.

ja, jeg vet. de har utrolig fint design. den logoen tar pusten fra meg. snufs, liker det ikke. favorittmerkene mine er vel chanel, bruker foundations derifra, også liker jeg ysl, estee lauder, og clinique. :tommel:

Skrevet

Hvis jeg skal gå mest ut i fra design: Estee Lauder. Øyenskyggene deres er dessuten herlige, og det faste pudderet bra.

Skrevet
Hvis jeg skal gå mest ut i fra design: Estee Lauder. Øyenskyggene deres er dessuten herlige, og det faste pudderet bra.

ja, jeg vet, øyenskyggene jeg tenkte på. de er fantastiske! :rødme:

Skrevet

Åja, øyeskyggene fra Estee Lauder er nydelig og lekre. De er gode også,ja?! Er det mye glitter i de?

Skrevet

Er ikke så nøye på designen, men må si meg enig i at Chanel-produktene er lekre!

Ellers er jeg glad i Kanebo, Estée Lauder og Clarins. Sistnevnte synes jeg har masse bra produkter, men designen er litt så som så...

;)

Skrevet

Dior, absolutt. ingen over, ingen ved siden. :)

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Min favoritt er Clinique når det gjelder alt, bortsett fra leppestift, der er det Dior :)

Skrevet (endret)
Åja, øyeskyggene fra Estee Lauder er nydelig og lekre. De er gode også,ja?! Er det mye glitter i de?

De jeg har er det ikke glitter i. Du kan jo teste litt på hånda. De er iallefall gode.

De har blant annet en nyyyydelig lilla skygge som heter eggplant, som er perfekt til sotete øyne.

Endret av Quirky
Skrevet

Favorittproduktene mine er fra Kanebo og Lancome.

Har ingen klar favoritt på design.

Gjest Elastica
Skrevet

Mac er min soleklare favoritt. Ikke så spennende design, men det gjør ikke noe så lenge kvaliteten overgår alle andre merker.

Skrevet

Jeg ELSKER Lancome. Synes produktene er herlig, elsker designen.

Også er det litt følelsesladd merke for meg, for bestemoren min, som døde for 15 år siden og som jeg elsket over alt på jord, brukte dette merket. Hun var veldig feminin og brukte kun "det beste", så jeg forbinder Lancome med henne.

Derfor er det uten TVIL min største favoritt. 70% av all dagligsminka mi er fra Lancome :)

Gjest Silmarill
Skrevet
Min favoritt er Clinique når det gjelder alt, bortsett fra leppestift, der er det Dior :)

Jeg bruker parfyme, kremer, pudder og mascara fra Clinique.

Deo fra Biotherm.

Leppestift fra Dior og bodylotion fra Nivea :)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg bruker øyenskygge, foundation, pudder, neglelakk og maskara fra Chanel + noen lipglosser

Foundation og pudder fra Clinique også (veksler litt der)

Maskara fra Dior

Av disse har definitivt Chanel den peneste designen

Skrevet

Designmessig synes jeg Chanel er best. Deretter kommer Dior og Lancome. Kvalitetsmessig stiller alle omtrent likt synes jeg.

Skrevet

Chanel, Kanebo og Guerlain, sistnevnte spesielt for design!

Skrevet

Clinique. Har omtrent bare produkter derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...