Gjest Jåla Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hvilket sminkemerke er din favoritt når det gjelder kvalitet og design? Mitt merke er absolutt Chanel. Designen er nydelig, og produktene har god kvalitet.
Gjest Alou Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Designmessig så tror jeg min favoritt er Guerlain. Jeg har sminke fra alle mulige merker, men jeg havner ofte tilbake til sminke fra Clinique og Helena Rubinstein. Veldig bra kvalitet på de produktene jeg har testet(blant annet foindation og concealer).
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Chanel er min store favoritt, så kommer Dior. Men kjøper fra mange andre merker også.
Gjest Deception Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Chanel, Guerlain, Helena Rubinstein og litt YSL. Make Up Store har også mye bra.
kollektivet Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Hvilket sminkemerke er din favoritt når det gjelder kvalitet og design? Mitt merke er absolutt Chanel. Designen er nydelig, og produktene har god kvalitet. ja, jeg vet. de har utrolig fint design. den logoen tar pusten fra meg. snufs, liker det ikke. favorittmerkene mine er vel chanel, bruker foundations derifra, også liker jeg ysl, estee lauder, og clinique.
Quirky Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Hvis jeg skal gå mest ut i fra design: Estee Lauder. Øyenskyggene deres er dessuten herlige, og det faste pudderet bra.
kollektivet Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Hvis jeg skal gå mest ut i fra design: Estee Lauder. Øyenskyggene deres er dessuten herlige, og det faste pudderet bra. ja, jeg vet, øyenskyggene jeg tenkte på. de er fantastiske! :rødme:
Gjest Alou Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Hvis jeg skal gå mest ut i fra design: Estee Lauder. Øyenskyggene deres er dessuten herlige, og det faste pudderet bra. Åja, øyeskyggene fra Estee Lauder er nydelig og lekre. De er gode også,ja?! Er det mye glitter i de?
Betsy Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Er ikke så nøye på designen, men må si meg enig i at Chanel-produktene er lekre! Ellers er jeg glad i Kanebo, Estée Lauder og Clarins. Sistnevnte synes jeg har masse bra produkter, men designen er litt så som så...
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Min favoritt er Clinique når det gjelder alt, bortsett fra leppestift, der er det Dior
Quirky Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 (endret) Åja, øyeskyggene fra Estee Lauder er nydelig og lekre. De er gode også,ja?! Er det mye glitter i de? De jeg har er det ikke glitter i. Du kan jo teste litt på hånda. De er iallefall gode. De har blant annet en nyyyydelig lilla skygge som heter eggplant, som er perfekt til sotete øyne. Endret 15. juni 2007 av Quirky
Catzy Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 Favorittproduktene mine er fra Kanebo og Lancome. Har ingen klar favoritt på design.
Gjest Elastica Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 Mac er min soleklare favoritt. Ikke så spennende design, men det gjør ikke noe så lenge kvaliteten overgår alle andre merker.
Rexina Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ELSKER Lancome. Synes produktene er herlig, elsker designen. Også er det litt følelsesladd merke for meg, for bestemoren min, som døde for 15 år siden og som jeg elsket over alt på jord, brukte dette merket. Hun var veldig feminin og brukte kun "det beste", så jeg forbinder Lancome med henne. Derfor er det uten TVIL min største favoritt. 70% av all dagligsminka mi er fra Lancome
Gjest Silmarill Skrevet 15. juni 2007 #16 Skrevet 15. juni 2007 Min favoritt er Clinique når det gjelder alt, bortsett fra leppestift, der er det Dior Jeg bruker parfyme, kremer, pudder og mascara fra Clinique. Deo fra Biotherm. Leppestift fra Dior og bodylotion fra Nivea
Gjest Frysepulver Skrevet 16. juni 2007 #17 Skrevet 16. juni 2007 Jeg bruker øyenskygge, foundation, pudder, neglelakk og maskara fra Chanel + noen lipglosser Foundation og pudder fra Clinique også (veksler litt der) Maskara fra Dior Av disse har definitivt Chanel den peneste designen
honey21 Skrevet 16. juni 2007 #18 Skrevet 16. juni 2007 Designmessig synes jeg Chanel er best. Deretter kommer Dior og Lancome. Kvalitetsmessig stiller alle omtrent likt synes jeg.
Parfumfreek Skrevet 16. juni 2007 #19 Skrevet 16. juni 2007 Chanel, Kanebo og Guerlain, sistnevnte spesielt for design!
~white lady~ Skrevet 16. juni 2007 #20 Skrevet 16. juni 2007 Clinique. Har omtrent bare produkter derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå