Gjest Tatoveringsdama Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Noen som vet om dette er mulig? Jeg har et symbol på armen i rødt, men det er så utydelig, går det an å fylle i med sort for eksempel? Takk for hjelpen
Gjest TS Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Noen som vet om dette er mulig? Jeg har et symbol på armen i rødt, men det er så utydelig, går det an å fylle i med sort for eksempel? Takk for hjelpen Ingen som vet... ?
tekopp Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Jeg tror det går ann, det går jo ann med cover-up tatoveringer (ta en ny over en gammel) så det burde være mulig. Hvorfor ikke spørre på et studio?
Gjest DyneTryne Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Jeg vet det går an. :-) Tok nettopp farger over en som var sort fra før, så at den mest dekkende "fargen" sort ikke kan dekke over en farge, hadde vært litt bøst. Bare stikk innom og bestill time, du! :-D
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Jeg vet det går an. :-) Tok nettopp farger over en som var sort fra før, så at den mest dekkende "fargen" sort ikke kan dekke over en farge, hadde vært litt bøst. Bare stikk innom og bestill time, du! :-D Tusen takk for svar og hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå