Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Ja, da har jeg begynt å flasse på ryggen etter å ha solt meg relativt lenge uten nok solfaktor. Det er ikke så mye flass ennå, men tror nok det blir mer etterhvert. Hvordan kan man forhindre at det tar helt av? Jeg har smurt meg masse på ryggen med Biotherm, så håper det kan hjelpe litt. Jeg gifter meg om tre uker, og synes det er kjipt å tenke på at jeg flasser på ryggen i min stroppeløse kjole.
Aurela Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Eneste jeg kommer på er peeling og fuktighet.. Kan gjøre vondt å peele siden du kanskje er brent, men regner med at det vil hjelpe
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg ville ventet med peeling til huden hadde fått helet seg litt. Om huden er sår fordi den er brent vil det være lettere for at den blir mer skadd om man peeler. Finn en god krem, kanskje en blanding av god fuktighetskrem og aloe vera, og så peele en uke eller to før bryllupet om du mener det trengs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå