Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hei Hvor ofte tar dere sol? å hvor lenge i gangen? brukere dere solfaktor, solkrem, solarium krem? Jeg er lys og må ha masse sol for å bli brun, men blir brun til slutt da. hva gjør dere for å beholde brunfargen når dere endeli har fått den? tips og triks
Gjest Alou Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg tar sjelden solarium. Både på grunn av at det er dyrt i lengden, skadelig for huden og med min hud så tar det LANG tid før jeg får farge. Min løsning har blitt selvbruningskrem som etter 1 time gir meg like brun og fin hud som jeg ville fått etter flere uker i solarium.
taliee Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 En gang i blandt, når jeg kommer på det å har tid Noen ganger går det måneder, så plutselig opptil 3 ganger i uka..så skjeldnere igjen, hehe. Ligger som oftest 25-30 min. Jeg tåler litt da, mange av venninnene mine blir brent etter 15min.. så det må du nesten finne ut av selv! Føler jeg må begynne å ta litt mer nå til sommeren, siden jeg skal til Syden å trenger et grunnlag. Bruker ikke solkrem, men burde absolutt begynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå