Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte ny laptop på fredag.

Følgende pakkesporing:

12.06.07 11.00 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO

11.06.07 20.22 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

Så den er registerert i Oslo klokken 11 for 2 døgn siden, og enda har den ikke kommet seg til Jessheim! Skal de kjøre med hest og kjerre, eller?

Så..er det noen som har erfaring med hvor lenge pakken blir på omlastingsterminalen?

Syns dette går ufattelig tregt..hadde vært raskere for meg å dra til Stokke og hente den sjøl.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tar normalt et par dager til neste plass. Vet ikke om din pakke går direkte fra Oslo til Jessheim da.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt pakker liggende der opp til ei uke. Virker som om de glemmer noen i en krok av og til. Men normalt sett skal den gå videre innen en dag eller to.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har hatt pakker liggende der opp til ei uke. Virker som om de glemmer noen i en krok av og til. Men normalt sett skal den gå videre innen en dag eller to.

Samme erfaring har jeg. Og om man ringer kundeservice hos Posten vil man få beskjed om dette er helt "normalt". Det er forøvrig også helt "normalt" at ting knuses og ødelegges - og da vil det ta opp til 4 uker for Posten å behandle saken...

Takk og lov finnes det etterhvert konkurrenter til Posten....som Tollpost, DHL etc

Håper du får laptopen din i en bit...

Skrevet
Samme erfaring har jeg. Og om man ringer kundeservice hos Posten vil man få beskjed om dette er helt "normalt". Det er forøvrig også helt "normalt" at ting knuses og ødelegges - og da vil det ta opp til 4 uker for Posten å behandle saken...

Fortsatt ingen pakke på meg.

Hadde tenkt å ringe kundeservice, men da skjønner jeg at det ikke er noe vits...

• 1 år senere...
Gjest joakim
Skrevet

Har bestilt en sykkel ramme fra bergen. så det står REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL. sånn har den vært i 3 dager nå.

hva betyr enkentlig REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL???

Gjest Gjest
Skrevet
Bestilte ny laptop på fredag.

Følgende pakkesporing:

12.06.07 11.00 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO

11.06.07 20.22 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

Så den er registerert i Oslo klokken 11 for 2 døgn siden, og enda har den ikke kommet seg til Jessheim! Skal de kjøre med hest og kjerre, eller?

Så..er det noen som har erfaring med hvor lenge pakken blir på omlastingsterminalen?

Syns dette går ufattelig tregt..hadde vært raskere for meg å dra til Stokke og hente den sjøl.

Sånn er det overalt. Sende en pakke fra Bergen til Tusna på Møre.

Den gikk fra Bergen til Oslo,fra Oslo til Molde,fra Molde til Kr.sund,fra Kr.sund til Tusna.

Innsparinger..vel? Nå snakker de om å spare miljøet,men det gjelder ikke staten

Gjest joakim
Skrevet

men når kommer den til meg da. jeg bor i drammen:p

Gjest svanungen
Skrevet (endret)

Jeg var heldig denne gangen:

Bestilte ny laptop på søndagen

Den ble registrert i Stokke på mandagen

Registrert Omlastingsterminal Kristiansand på tirsdagen

Og fikk sms kl 10 på onsdagen om at pakken var kommet :)

Men har tidligere ventet og ventet og ventet...

Håper du har fått den og at du ble fornøyd!

Ehhh... Og NÅ ser jeg at tråden er 2 år gammel... :ler:

Ja, har du ikke fått den ennå, så er Posten historisk treige!

Endret av svanungen
Skrevet
Har bestilt en sykkel ramme fra bergen. så det står REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL. sånn har den vært i 3 dager nå.

hva betyr enkentlig REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL???

Betyr ikke noe mer enn at den er på omlastingsterminalen til den blir sendt videre. De blir sortert der.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har bestil pc, den er på omlastingsterminal i Bergen av i dag tidlig, men jeg bor i Bergen, kan den komme allerede i dag da???

Skrevet

Tvilsomt. Den skal sendes til postkontoret og det skal utstedes hentelapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...