Gjest gotthard Skrevet 11. mars 2003 #1 Skrevet 11. mars 2003 hva mener dere damene om dette? du har oppnåd lit kontakt med ei du liker , ikke noe stort , men du har da vist at du lever. neste skritt er og ta kontakt uten at det virker så altfår tillfeldig liksom , du har ikke peiling på hva hu mener om deg men du har lyst til og kontakte hu og åpne med "hei , er du klar over at vi to skal spise midag på lørdag?sammen til og med" er det og løpe fra alt? kansje gi seg lit mere til kjenne først? foresten skriver jeg dette som gjest , bare glemmte og logge meg ut først...gjør det nå eterpå
Gjest Embla s Skrevet 11. mars 2003 #2 Skrevet 11. mars 2003 he he, du gjest Vel, hva skal man si? jeg syns kanskje du skal vente litt før du slår til med å be henne ut. Det kan skremme henne bort hvis du er for direkte før hun er klar. Mitt råd: skru på sjarmen, vær grei og morsom, fortell litt om deg selv, mao: flørt med henne. Da merker du om det er kjemi der eller ikke. Deretter kan du be henne ut (kul replikk, den kan funke) Hold oss oppdatert da, spennende!!
@lfa Skrevet 11. mars 2003 #3 Skrevet 11. mars 2003 En slik replikk fra en man nettopp har blitt kjent med...? Kommer vel an på om man liker fyren eller ikke. Så det er ganske vågalt å satse på den. :blunke: Personlig så liker jeg ikke slike replikker, men det kan jo være du får napp likevel. Jeg hadde nok foretrukket en litt mer "ydmyk" forespørsel... Dessuten liker jeg kafébesøk før en eventuell middag... sier hun som hadde den første daten med sin samboer hjemme hos ham en hel helg... Men som Embla sier, prøv og finne ut litt mer om kjemien stemmer før du eventuelt satser på en morsom middagsinvitasjon... Lykke til!
Bimbo Skrevet 11. mars 2003 #4 Skrevet 11. mars 2003 Hadde jeg allerede vært betatt av fyren, hadde jeg ikke hatt noe i mot en slik direkte kommentar, særlig ikke hvis han tidligere hadde vist sans for humor og hadde glimt i øyet MEN, det er en sjangs å ta, hadde jeg ikke kjent ham, kunne det lett virket som om han var litt vel selvsikker... Min nåværende var kjent for å være en don juan, men sammen med meg var han veldig rolig og sjenert (iallfall i begynnelsen)... Det sjarmerte meg iallfall!
Gjest Embla s Skrevet 12. mars 2003 #5 Skrevet 12. mars 2003 Hei - glemte den obligatoriske: "Vær deg selv" Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå